Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Staram się od dłuższego czasu odnaleźć bezpośredni kontakt z Allegro, gdyż często chciałbym zwrócić uwagę Państwa na pewne sprawy. Po przeczytaniu wszystkich podpowiedzi, pomocy, FAQów widzę, że bardzo bronicie dostępu do siebie. Uznałem, że tylko w ten sposób mogę wyrazić swoją wolę, ocenę czy inne sugestie.
Allegro Smart prze miesiąc za darmo! Super, wchodzę w to. Na końcu płatności, oczekujecie akceptacji automatycznej płatności za kolejny miesiąc, chyba że sam wcześniej zrezygnuję.
To jest skandal, a zapis pułapką. Kilku operatorów sieci komórkowych dostało za to po łapach. Jest mi po prostu przykro, że widzę i czytam takie rzeczy na Allegro. Korzystam z allegro od... nie pamiętam kiedy. I jeżeli na rynku pojawi się dal Was konkurencja, stracicie klienta. Dobrej nocy.
Podobna sytuacja z wyróżnieniami, dają za darmo i trzeba pamiętać że jak się skończą to wyróżnienia trzeba ręcznie wyłączyć
Mogliby dodać automatycznie ustawianie na jaki czas chcesz wyróżnić produkt 10/20/30 itp.
@abell5 Kontakt z Allegro jest skrzętnie ukryty. Musisz kliknąć "Pomoc" na dole strony, potem wybrać dowolny temat, na przykład "Sposoby zakupów", następnie kliknąć przykładowo "Jak kupować" i dopiero wtedy na dole pojawi się odnośnik "Skontaktuj się z nami", gdzie możesz wybrać dowolny temat korespondencji. Kilka lat temu był czas, bardzo krótko, gdy formularz kontaktowy znajdował się na stronie głównej serwisu pod linkiem "Kontakt" i nie trzeba było go szukać.
@abell5 @xyz96Cała zakładka Pomoc jest do Waszej dyspozycji. Możecie do nas wysłać wiadomość mailową, umówić się na rozmowę telefoniczną, bądź porozmawiać na czacie z naszym pracownikiem. Co więcej, jesteśmy dostępni we wszystkich mediach społecznościowych, najpopularniejszych komunikatorach oraz tutaj.
Sama strona Pomocy jest ułożona w taki sposób nie bez przyczyny. Przy tak dużej liczbie spraw, która napływa do nas każdego dnia oraz ich różnorodnej tematyce, chcemy aby doradzali Wam specjaliści w danej tematyce. Jeśli pozostalibyśmy przy jednym, uniwersalnym formularzu samo rozdzielenie wiadomości do odpowiednich zespołów, znacznie wydłużyłoby czas oczekiwania na odpowiedź.
@_HolaOla_ Nie o to chodzi. Chodzi o to, że formularz jest ukryty, gdyby nie był ukryty, a odnośnik znajdował się na stronie głównej, jak dawniej, to także mogłoby działać odpowiednie rozdzielanie wiadomości, czyli wybór właściwej ścieżki kontaktu w zależności od tematu - teraz też tak to działa, po dotarciu do formularza można zmieniać dowolnie tematy i nie wpływa to na czas oczekiwania na odpowiedź. Prawda jest taka, że Allegro ukryło formularz aby jak najwięcej osób szukało rozwiązania problemu w artykułach Pomocy, zamiast zawracać głowę pracownikom Allegro.
"Prawda jest taka, że Allegro ukryło formularz aby jak najwięcej osób szukało rozwiązania problemu w artykułach Pomocy, zamiast zawracać głowę pracownikom Allegro."
@xyz96 Zdradzisz mi skąd masz taką wiedzę na ten temat?
@_HolaOla_ Lata doświadczeń, obserwacji poczynań Allegro, zapamiętana treść historycznych komunikatów, lektura nieistniejącego Cafe Pomoc itp 🙂
Ola,
Próbuję od dwóch dni skontaktować się Wami telefonicznie, niestety opcja zamówienia rozmowy telefonicznej jest nieaktywna w przypadku przynajmniej 3/4 tematów w kategorii Pomoc dla kupujących (przejrzałam większość). Czy usunęliście w ogóle opcję kontaktu telefonicznego czy brak takiej opcji kontaktu ma charakter tymczasowy?
Dodam jeszcze tylko, że tak samo jest z opcją czatu - jest nieaktywna. Pozostaje tylko opcja formularza kontaktowego, na który nie odpowiadacie od kilku dni.
@Client:79267309 Nie, ma to wyłącznie charakter tymczasowy i jest zazwyczaj spowodowane liczbą spraw, które są w danym momencie prowadzone.
Na czym polega Twój problem? Być może uda nam się pomóc, jesteśmy tutaj dla Ciebie.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Zgłosiłam naruszenie Regulaminu kilka dni temu, ale aukcje nadal są aktywne. Próbuję dowiedzieć się, czy Allegro nie uznało naruszenia Regulaminu, czy jeszcze nie zajęło się zgłoszeniem i trzeba czekać na usunięcie aukcji.
@Client:79267309 Allegro po zgłoszeniu przez formularz poinformuje Cię o swej decyzji, czasem trwa to długo. Nie licz jednak od razu na usunięcie aukcji, zapewne będzie to tylko upomnienie lub inne "stosowne działania", a oferty pozostaną.
Dzięki za odpowiedź, ale wolałabym poznać stanowisko Allegro w tej sprawie - HolaOla_ ?
@Client:79267309 Przepraszam, że musiałaś dłużej czekać na odpowiedź od nas w tej sprawie. Zgłoszenie zostało już przekazane do właściwego zespołu, który obecnie nad nim pracuje.
@abell5 Wykupiłeś standardową usługę Smart!, stąd też na końcu wymagana była akceptacja comiesięcznej płatności. Aktywowanie bezpłatnego pakietu Allegro Smart! jest możliwe z poziomu:
Po zakończeniu darmowego okresu, usługę automatycznie wyłączymy, bez pobierania jakichkolwiek środków. Jeśli natomiast masz już aktywny pakiet miesięczny lub roczny - nie wymagamy żadnych działań, ponieważ sami dodamy do subskrypcji kolejny miesiąc.