anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kontakt z kimś w sprawie programu ochrony kupujących

damago1
#1 Nowicjusz

czy ktoś korzystał ze skutkiem z programu ochrony kupujących czy to tylko wymysł marketingowy? wszedłem w konflikt ze sprzedawcą który wysłał nie ten towar,  sprzedający totalnie kręci nie chce zwrócić pieniędzy. złożyłem wniosek z tytułu ochrony i allegro w dyskusji którą prowadzę w ogóle nie zwraca uwagi na to, że sprzedający nawet na temat nie odpowiada. miesiąc trwa sprawa, z tydzień temu allegro poprosiło gościa, żeby "napisał jasno czy uznaje reklamację tak/nie" gościu po raz kolejny w ogóle nie odpowiada a allegro nic. Czy mam rozumieć,  że sprawa wpadła w jakieś limbo organizacyjne i nigdy już się nic nie zdarzy w temacie? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:35386082
#17 Koryfeusz

Podaj numer dyskusji, Moderatorzy rzucą okiem, może coś doradzą...

oznacz moderatorów

damago1
#1 Nowicjusz

Nie wiem gdzie znaleźć numer dyskusji. Tu link do tej dyskusji:

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/b7520c76-f2f5-4c2d-ba8f-d75025e1a496

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@damago1 Wniosek z Allegro Ochrona Kupujący nie został rozpatrzony, ponieważ dyskusja jeszcze się nie zakończyła i cały czas korespondujecie ze sprzedawcą. 

Jeśli nie dojdziesz do porozumienia ze sprzedawcą, złóż wniosek. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

damago1
#1 Nowicjusz

Nie moge złożyć wniosku bo pisze, że jest złożony już. A rozpatrzony nigdy nie będzie bo dyakusja nigdy sie nie skończy - na każdą wiadomośc odpowiada ich automat i tak może byc w nieskończoność. Uwazam że dalsza dyskusja nie ma sensu, prosiłem allegro o interwencję ale nie zakończyli tej dyskusji. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@damago1 Otrzymałeś w tej sprawie maila 13.11.2025. Doradca wstrzymał rozpatrzenie wniosku, ponieważ: 

"Trwa dyskusja ze sprzedającym. Wierzymy, że tym kanałem komunikacji uda się Państwu dojść do porozumienia i wspólnie wyjaśnić sytuację. Gdyby jednak było inaczej i Sprzedający nie rozwiąże sprawy, wniosek oczywiście rozpatrzymy ponownie. Wystarczy wówczas odpowiedzieć na tę wiadomość."

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

damago1
#1 Nowicjusz

To prosze spojrzeć na tą dyskusję i napisać tutaj  jakie są przesłanki, które pozwalają Wam wierzyć, ze "tym kanałe komunikacji (...) uda się dojść do porozumienia"  skoro sprzedający Was  (czyli firme Allegro) olał i nie odpowiedział nawet na Wasze pytanie czy uznaje reklamację, a na każdą następną wiadomość odpowaiada już tylko automat. Nie mówiąc o tym, że dla każdego, kto przeczyta tą komunikację ze zrozumieniem już po drugim ekranie będzie jasne, że to do niczego nie prowadzi i sprzedający wyłącznie gra na zwłokę.  

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@damago1 Ja niestety nie mam takich kompetencji, aby zamykać dyskusję lub rozpatrywać wnioski. 

Widzę, że poprosiłeś już o pomoc doradcy w dyskusji. Poczekaj proszę na odpowiedź. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@damago1 Jeśli reklamacja jeszcze się nie zakończyła, wniosek może nie zostać rozpatrzony. 

Allegro Protect to nie wymyśl, tylko realny program, który pomaga kupującym w trudnych sytuacjach. 

Podaj numer zamówienia. Sprawdzę tę dyskusję. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów