Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłam produkt w 2021 , który zaczoł szwankować ponieważ nie minęło jeszcze 2 lata chciałam zareklamować produkt. Zęby skontaktować się ze sprzedawca odnalazłam produkt w moje zakupy i skorzystałam z opcji zadaj pytanie do sprzedawcy. Jak do tej pory brak odzewu i zastanawiam się bo sprzedawca nie ma w swojej ofercie juz tego produktu czy jedli wysłałam zapytanie z formularza przypisanego do tego produktu którego juz nie ma wiadomość i tak dotarła do sprzedawcy?
@dejzi-15Takie pytanie jak najbardziej dotrze do sprzedającego. Możesz również ponowić wiadomość z zakładki Centrum Wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/ 🙂
Dziękuję