Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam sugestię odnośnie zorganizowania dialogu na płaszczyźnie kupujący-sprzedawca. Przy zakupie jest pole Wiadomość do sprzedawcy. Jednak zdarza mi się je czasem przeoczyć, albo po fakcie chciałabym coś dopisać. Jest niby dostępny mail Allegro, ale widząc wiele komentarzy wystawionych sprzedającym i mając własne doświadczenia w tym zakresie stwierdzam, oni często ich nie czytają ani nie odbierają. Dlatego przydała by się możliwość komunikacji z zapisem jej przy takiej transakcji na Allegro, gdzie była by widoczna dla sprzedającego na każdym etapie realizacji zamówienia.
Dokładnie taką zmianę - centrum wiadomości - mamy nadzieję wkrótce wprowadzić 🙂 Jak tylko będę mógł powiedzieć na ten temat coś więcej, wrócę do Was.
Kupujący myślą że my prowadząc często jednoosobową firmę mamy czas na pogaduszki.
Tak uwiążcie na smyczy sprzedajacego przy komputerze - zamiast pakować paczki będzie opisywał klientowi w mailu to co opisane już jest w aukcji. I tak dziennie 100 zapytań