Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystam z Firefox (wersja 109) na Android (wersja 13). Od wielu miesięcy nie jestem w stanie wkleić skopiowanego tekstu w pole wyszukiwania Allegro - tekst nie pojawia się. Gdy wklejam w inne Wasze pola (np w szukaj wielu) to działa. Gdy wklejam to na dowolnej innej stronie to też działa.
Czy wklejanie jest celowo zablokowane?
@Captain-Nemo nie jest to zablokowane, sprawdziłam to i nie mogłam powtórzyć błędu ani w aplikacji, ani korzystając z przeglądarki Firefox.
Co mogę poradzić w tej sytuacji to aktualizacja Firefoxa na telefonie, druga opcja to abyś w przeglądarce, będąc na stronie Allegro kliknął "menu" (trzy pionowe kropki) i wybrał opcję "wersja na komputer" (descop site w angielskiej wersji) wtedy uruchomi Ci się komputerowa wersja strony Allegro.
Opcja trzecia to usunięcie Firefoxa i restart telefonu. Opcja czwarta to aktualizacja Androida.
Możesz też spróbować skorzystać z innej przeglądarki. Mam nadzieję, że te rady pomogą Ci rozwiązać problem.
Zarówno system jak i Firefox są w najnowszej wersji. Tak jak mówiłem problem jest już od dawna (od miesięcy), miałem go na poperzednim telefonie (OnePlus 3T) a teraz jest to samo na Realme 9Pro+. Problem nie dotyczy apklikacji, problem dotyczy tylko i wyłącznie Firefoxa na Android. Nagrałem dla Pani wideo które pokazuje problem - najpierw Chrome, klikam "paste" i działa. Potem Firefox okno głowne - nie działa. Przechodzę do "szukaj wielu" i tam działa. Proszę obejrzeć https://streamable.com/2pqaaj
@Captain-Nemo Poprosiłam zespół techniczny o weryfikację i otrzymałam odpowiedź, że jeżeli problem pojawia się tylko w jednej przeglądarce, nie jest to błąd po naszej stronie. Sprawdź proszę czy problem powtarza się przy pracy w trybie incognito.
Tryb incognito nie pomaga.
Państwa programiści albo kłamią, albo nie chcą tego naprawić. Jestem programistą z ponad 10 letnim doświadczeniem - to że problem jest w 1 przeglądarce wcale nie oznacza, że to wina przeglądarki. Sam naprawiałem takie bugi w JavaScriptcie, które występowały tylko w 1 przeglądarce. Problem na 99% jest po Państwa stronie bo gdy wklejam coś w formularzu "szukaj wielu" to wklejanie działa, gdy wklejam coś na stronie głównej to nie działa. A wiec mamy tę samą przeglądarkę, tylko 2 różne formularze u Państwa na stronie, 1 formularz działa, 2 nie. To czyja to wina? zdaje się że tego formularza
@Captain-Nemo rozumiem i przykro mi, że nie mogę pomóc. Dział techniczny zweryfikował zgłoszenie, zostało to sprawdzone na innych urządzeniach mobilnych i przeglądarce Firefox, której używasz i nie udało nam się powtórzyć błędu.
Dlatego w takiej sytuacji możemy jedynie zalecić standardowe czynności o których pisałam wcześniej (aktualizacja, czyszczenie przeglądarki lub tryb incognito), w ostateczności korzystanie z innej przeglądarki.