Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłem kosiarkę która okazała się niesprawna (gaśnie po kilku metrach) chcę ją odesłać kto pokrywa koszty odesłania kosiarki? Sprzedający nie chce pokryć kosztu odesłania mimo że telefonicznie przyznał że kosiarka wymaga naprawy. Powiedział że sam mam są sobie naprawić a on pokryje koszty naprawy....
Napisałem mu maila takiej treści:
Jeśli sprzedający uzna reklamację wynikającą z rękojmi, pokrywa koszty przesyłki. Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru, sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty.
Rozmawiaj z nim przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusji przygląda się pracownik Allegro, którego zawsze możesz poprosić o pomoc. Po uznanej reklamacji koszt odesłania do sprzedawcy pokrywa sprzedawca, to znaczy, zwraca Ci koszt odesłania, po czym naprawia towar, wymienia lub oddaje całą wpłatę. Słusznie robisz, że nie godzisz się na oddanie do serwisu, przy rękojmi sprzęt oddaje się do sprzedawcy.
Sprzedający powinien wywiązać się z zawartej umowy, czyli dostarczyć Ci sprawną kosiarkę bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli nie jest w stanie tego zrobić, powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty i przeprosić za stratę czasu i nerwów. Jeżeli nie będzie do tego skłonny, to w porozumieniu z Allegro znajdziesz sposób, żeby go przekonać.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Jeśli nie minęło 14 dni, daj zwrot 14 dni i po problemie 🙂