anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kosiarka która nie działa i problem ze sprzedającym

violoniste
#7 Wielbiciel#

kupiłem kosiarkę która okazała się niesprawna (gaśnie po kilku metrach) chcę ją odesłać kto pokrywa koszty odesłania kosiarki? Sprzedający nie chce pokryć kosztu odesłania mimo że telefonicznie przyznał że kosiarka wymaga naprawy. Powiedział że sam mam są sobie naprawić a on pokryje koszty naprawy....

Napisałem mu maila  takiej treści:

Dzień dobry,
 
Nawiązując do rozmowy telefonicznej. Kupiem kosiarkę z aukcji: ............
 
 
Niestety kosiarka faluje podczas pracy oraz po około 5-10 metrach gaśnie - koszenie tą kosiarką nie jest więc możliwe. Chciałbym odesłać kosiarkę i otrzymać pełen zwrot  poniesionej kwoty oraz zwrot kosztów poniesionych na odesłanie kosiarki.
 
Zgodnie z tym punktem regulaminu: Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku reklamacji towaru?

Jeśli sprzedający uzna reklamację wynikającą z rękojmi, pokrywa koszty przesyłki. Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru, sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty.

 
Przez telefon powiedział mi Pan że to złośliwość rzeczy martwych i że mam sam pojechać naprawić sobie kosiarkę w lokalnym serwisie a Pan zwróci mi za naprawę. Nie zgadzam się na taką propozycję.
 
Chciałbym odesłać kosiarkę oraz otrzymać zwrot kosztów poniesionych za odesłanie kosiarki.
 
Abstrahując od regulaminu który mówi jasno kto pokrywa koszty odesłania uważam, że przyzwoitość i uczciwość nakazuje aby pokrył Pan również koszt odesłania.
 
Proszę o informacje zwrotną.
 
Ps: Dopuszczam również wysłanie mi przez Pana innej kosiarki która będzie sprawna. Taką sytuację dopuszczam w przypadku kiedy pokryje Pan koszt odesłania.
 
Pozdrawiam,
 
 
Co sądzicie? Jak powinien zachować się sprzedający?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Rozmawiaj z nim przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Dyskusji przygląda się pracownik Allegro, którego zawsze możesz poprosić o pomoc. Po uznanej reklamacji koszt odesłania do sprzedawcy pokrywa sprzedawca, to znaczy, zwraca Ci koszt odesłania, po czym naprawia towar, wymienia lub oddaje całą wpłatę. Słusznie robisz, że nie godzisz się na oddanie do serwisu, przy rękojmi sprzęt oddaje się do sprzedawcy.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@violoniste 

Sprzedający powinien wywiązać się z zawartej umowy, czyli dostarczyć Ci sprawną kosiarkę bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli nie jest w stanie tego zrobić, powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty i przeprosić za stratę czasu i nerwów. Jeżeli nie będzie do tego skłonny, to w porozumieniu z Allegro znajdziesz sposób, żeby go przekonać.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Jeśli nie minęło 14 dni, daj zwrot 14 dni i po problemie 🙂

oznacz moderatorów