Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klienci kupujący poza smart wystawiają niskie oceny za koszt dostawy . Mimo że koszt dostawy jest taki na jaki zezwala smart czyli w naszym odczuciu bardzo dobry to klienci płacący za przesyłkę 12,99 są niezadowoleni i dają 3 gwiazdki za koszt przesyłki co powoduję że trudno jest utrzymać tytuł super sprzedawcy . Co o tym sądzicie ? Czy nie powinno być tak że jak cena jest w granicach smart to tak samo jak dla tych co kupili przez smart jest 5 gwiazdek automatycznie i dla tych co nie mają smart bo nie chcą a płacą cenę w granicach smart to też sprzedający powinien otrzymywać 5 gwiazdek .
@rafi_2004 Zgadzam się z Tobą, wiele razy sugerowaliśy takie rozwiązanie na tym forum. Ja akurat handluję drobnicą i często jest tak, że wysyłka jest droższa od towaru, no i klient niezadowolony. W moim przypadku sprawa pewnie sama się rowiąże po 2 kwietnia, gdy zmieni się ruglamin i będziemy płacić prowizję również od kosztów wysyłki. Ja akurat nie będe miał jak ukryć tej prowizji w cenie towaru, wię pożegnam się ze smartem. Trochę szkoda, bo jednak część klientów z tego korzysta.
@rafi_2004zacytuję swoje poprzednie posty aby nie pisać jeszcze raz :
Tyle razy pisałem ( posty poniżej) KUPUJĄCY NIE POWINIEN MIEĆ MOŻLIWOŚCI OCENY KOSZTÓW WYSYŁKI - W OGÓLE !!!. Zna je PRZED zakupem. I jak się nie podobają - nie kupuje. Jak kupuje - znaczy że zaakceptował!