anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Koszty wysyłki

KATI236
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie kosztów wyslki.W minionym tyg zamówiłam 8 sztuk towaru,według informacji jakie sprzedajacy zamiescil  w ofercie wynikalo iz koszt wysyłki za granice wynosi 99 zł w paczce maksymalnie 8 sztuk kazda kolejna 10 zł. Przed zakupem kontaktowałam się ze sprzedającym i powiedział ze spokojnie zmiescimy siebw tych 99 zł. Jednak gdy chwilę po rozmowie próbowałam zakupic towar wyskoczyła informacja iż nie ma możliwości wysyłki do mojego kraju. Napisałam o tym sprzedawcy ,odpisał proszę spróbować za chwilę do dodałem Szwecje. Faktycznie mozna było po chwili kupić towar ale koszt wysyłki wynosił 164 zł (na paragonie sprzedawca zaznaczyl iz jest to koszt przesyłki i pakowania-gdzie nigdzie nie ma informacji aby pobierali opłatę za pakowanie) Nie mając czasu ani wyboru zakupiłam towar.Do sprzedawcy napisałam ze kupione jednak koszt wysyłki dużo wyzszy a on ze nie wie dlaczego bo ustawił na 99 zl co według mnie jest dziwne. Pomijam juz fakt ze sam zakup był na 1100 zł a zamowiony towar okazał sie badziewiem nie nadajacym się do niczego .Jest to część samochodowa i tylko po zamontowaniu można stwierdzic czy jest ok czy nie więc zapewne zwrot nie będzie sie należał .Chyba ze sie myle to proszę o pokierowanie mnie jakie kroki podjac. Druga sprawa czy jest możliwość zgloszenia gdzieś ,,nieuczciwego,, sprzedawcy bo według mnie takie praktyki to zwykłe cwaniactwo i dorabianie się na innych

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@KATI236 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Sprzedawca nie może doliczać żadnego pakowania, to niezgodne z regulaminem. Dodatkowo w Dyskusji zgłoś reklamację ze względu na niezgodność towaru z opisem. Możesz odesłać towar wadliwy na koszt sprzedawcy i żądać zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. W Dyskusji pomoże Ci pracownik Allegro.

Gdyby Dyskusja nie przyniosła rozwiązania i sprzedawca nie zwróci Ci wszystkich kosztów po odesłaniu towaru, lub nie wymieni na swój koszt przedmiotu na zgodny z opisem, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów