Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , 6 lat temu założyłam konto na Allegro oraz nowy e-mail , który użyłam tylko do założenia tego konta . W czwartek (20.02.2025) przyszło do mnie zawiadomienie o idącej do mnie przesyłce o wartości 2420 zł za pobraniem . Na mój adres dane i numer kontaktowy . Odrazu po nadaniu udało mi się anulowałam wysyłkę . Był podany w zamówieniu nie używany przeze mnie e-mail, po długim dobijaniu się do konta udało się odzyskać dostęp. Zostały one skradzione i używane . Po przejrzeniu konta allegro z pozostawionych wiadomości widziałam jak ta osoba pisała do sprzedających „ witam , zapłaciłem , wyślij „ nikt z tego co widziałam nie nabrał się na to . Do każdego z tych użytkowników napisałam przeprosiny. Paczki , które kupił zamawiał do paczkomatu , najwidoczniej zapomniał przy składaniu zamówienia zmienić adres i dlatego wyszła na jaw kradzież kont . Włączyłam zabezpieczenia .Pocztę przejrzałam i usunęłam . Chciałaby prosić o usunięcie tego konta . Boję się nadal o swoje dane .
Cześć, @Client:49940935. Bardzo dobrze, że tak szybko zareagowałaś na tą sytuację. Widzę, że konto jest już zabezpieczone dwustopniowym logowaniem - dzięki tej opcji, nie zalogują się do konta osoby, które nie podadzą kodu.
Dodatkowo zachęcam do zaktualizowania hasła na koncie oraz w tej zakładce (na dole strony), możesz wylogować konto ze wszystkich urządzeń. Natomiast w tej zakładce, usuniesz wszystkie zaufane urządzenia.
Widzę, że wprowadziłaś już wypowiedzenie na koncie - jednak umowa zostanie rozwiązana po 60 dniach, od momentu wypowiedzenia. Więcej o tym przeczytasz w tym artykule.