anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Księgowanie zapłaty po terminie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Jatjebja
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

dzisiaj około południa Allegro Lokalnie anulowało mój zakup (brak zapłaty w terminie 5 dni).

Tuż przed tym zapłaciłam na Poczcie (przed emailem z Allegro) i normalnie to by system dzisiaj wieczorem to zaksięgował (tak jest zawsze gdy płacę na Poczcie do południa)... ale jak to będzie teraz, gdy zakup jest anulowany?

Dziękuję za przyszłe odpowiedzi,

Basia

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Jatjebja sprzedawca nie otrzyma środków 

oznacz moderatorów
Jatjebja
#7 Wielbiciel#

Dziękuję

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie dojdzie do zakupu, wrócą śrdoki .

oznacz moderatorów
Jatjebja
#7 Wielbiciel#

Gdzie wrócą, jeśli płaciłam w okienku Poczty Polskiej, gotówką?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Operator płatności się z Tobą powinien skontaktować, możesz także udać się do okienka tam gdzie płaciłeś!

oznacz moderatorów
Jatjebja
#7 Wielbiciel#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
Jatjebja
#7 Wielbiciel#

Jest dokładnie właśnie tak. Dziękuję.

Wszystkie zapłaty zrobiłam na Poczcie Polskiej, jednocześnie.

1. Zapłaty, które robiłam na Poczcie "expresem" Allegro zaksięgowało i przekazało sprzedającym po kilku godzinach

2. Zapłaty, które zrobiłam "wpłatą zwykłą" - Allegro zaksięgowało i przekazało sprzedającym tego samego dnia, ale późnym wieczorem

3. Zapłata za anulowany zakup NIE ZOSTAŁA przekazana sprzedawcy.

4. Ponieważ płaciłam gotówką na poczcie - PayU nie mogło mi automatycznie odesłać pieniędzy. W związku z tym następnego dnia wysłali mi emaila, abym podała nr konta, na który oddadzą mi pieniądze.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc.

oznacz moderatorów