Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!Proszę o pomoc ,ponieważ otrzymałem uszkodzony towar(bieżnia elektryczna,ma 27 kg),sprzedawca twierdzi że to jest wina przewoźnika, bo on wysyłał towar w dobrym stanie.Została założona przez ze mnie reklamacja do poczty o zwrot odzkodowania na moje konto(wartość bieżni +przesyłki),teraz sprzedawca obiecał wysłać drugą bieżnie,pod warunkiem wysłanie na pocztę e.maila z prośbą o zmianie numeru konta bankowego (z mojego na jego).Czyli w tym momencie to sprzedawca otrzyma to odszkodowanie.Szprzedawca prosi żeby również wysłałem mu uszkodzoną bieżnie. Kto w tym momencie ponosi koszt wysyłki tej uszkodzonej bieżni??Na to pytanie sprzedawca mi nie odpowiada, więc czekam na odpowiedź. Jak to wygląda zgodnie z prawem?W swojej reklamacji do sprzedawcy prosiłem o wymianę bieżni i pokrycia kosztów przesyłki.I druga sprawa :czy da się w momencie otrzymynia tej drugiej bieżni, oddać temu samemu kurierówi z powrotem uszkodzoną bieżnie? Jak to powinno wyglądać???Z góry dziękuję za odpowiedź
Client:88247146 sprzedawca odpowiada za dostarczenie klintowi produktu zgodnego z opisem . Jeśli robi Ci problemy otwórz dyskusję , po 24H allegro na Twoją prośbę pomoże rozwiązać sytuację .
Czyli wszystki koszty ,nawet koszt wysyłki uszkodzonego towaru i tak musi pokryć sprzedawca?Czyli to sprzedawca jak będzie wysyłać tą drugą bieżnie, powinien uprzedzić kuriera o tym że kurier zabiera uszkodzony towar na jego koszt?Jak ten moment wygląda?I skąd będę wiedział jak sprzedawca z kurierem się dogadał??
@Client:88247146 Reklamację w związku z wadami złóż sprzedawcy, to on odpowiada przed Tobą za towar i uszkodzenia, także te powstałe w transporcie, gdy zawinił przewoźnik. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sprzedawca musi towar wymienić na swój koszt lub oddać Ci całą wpłatę po odesłaniu rzeczy, także koszt odesłania, czyli odsyłasz towar na jego koszt, płacisz za odesłanie, a on ma obowiązek oddać Ci pieniądze za odesłanie. Może też odebrać wadliwą rzecz sam, ale nie musi tego robić. Jeżeli nadal będzie Ci stwarzał problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś sprawę i po 24 godzinach poproś tam o interwencję Allegro.
Nie wchodź za bardzo w szczegóły, zasada jest taka, że reklamację składasz u sprzedawcy, nie na poczcie, domagasz się naprawy, wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/