Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Numer zamówienia
@bbasia5 Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca powinien ponieść koszty odesłania towaru.
@nat_not wiem że masz wgląd w zamówienie i rozumiem że to zakup od osoby prywatnej skoro taka odpowiedź ?
@kostas11 Sprzedający ponosi koszty niezależnie od tego czy sprzedaje jako firma czy jako osoba prywatna, o czym sam piszesz. Np. udostępnienie etykiety to koszt po stronie sprzedającego.
@nat_not w przypadku firmy sprzedawca odbiera na swój koszt ( bez względu czy reklamacja jest zasadna czy odrzucona ) w przypadku osoby prywatnej wysyła kupujący na swój koszt, jak uzna oddaj kasę, jak odrzuci reklamację to nic nie oddaje 😄
@bbasia5 jako konsument powinieneś udostępnić reklamowany przedmiot sprzedawcy jeżeli tego wymaga. Może podesłać kuriera/etykietę ewentualnie odsyłasz na własna rękę a po uznaniu reklamacji sprzedawca zwraca poniesione przez ciebie koszty.
@bbasia5 jak kupiłaś od firmy to sprzedawca odbiera, może podesłać etykietę, kuriera, możesz też sama odesłać a sprzedawca musi Ci oddać 🙂
Jak zakup od osoby prywatnej to wysyłasz na swój koszt a jak uzna reklamację musi Ci oddać 🙂
Zasadnicze pytanie. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową (rękojmią) czy z tytułu gwarancji. W obu przypadkach kwestia kosztów przesyłki wygląda inaczej.