anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kto pokrywa koszt wysyłki przy reklamacji głośnika?

bbasia5
#1 Nowicjusz#

Numer zamówienia

2fc7cff0-9eb4-11ee-bfe1-d7a021df6eb7
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bbasia5 Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca powinien ponieść koszty odesłania towaru. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not wiem że masz wgląd w zamówienie i rozumiem że to zakup od osoby prywatnej skoro taka odpowiedź ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Sprzedający ponosi koszty niezależnie od tego czy sprzedaje jako firma czy jako osoba prywatna, o czym sam piszesz. Np. udostępnienie etykiety to koszt po stronie sprzedającego.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not w przypadku firmy sprzedawca odbiera na swój koszt ( bez względu czy reklamacja jest zasadna czy odrzucona ) w przypadku osoby prywatnej wysyła kupujący na swój koszt, jak uzna oddaj kasę, jak odrzuci reklamację to nic nie oddaje 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@bbasia5 jako konsument powinieneś udostępnić reklamowany przedmiot sprzedawcy jeżeli tego wymaga. Może podesłać kuriera/etykietę ewentualnie odsyłasz na własna rękę a po uznaniu reklamacji sprzedawca zwraca poniesione przez ciebie koszty.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@bbasia5 jak kupiłaś od firmy to sprzedawca odbiera, może podesłać etykietę, kuriera, możesz też sama odesłać a sprzedawca musi Ci oddać 🙂

Jak zakup od osoby prywatnej to wysyłasz na swój koszt a jak uzna reklamację musi Ci oddać 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@bbasia5

Zasadnicze pytanie. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową (rękojmią) czy z tytułu gwarancji. W obu przypadkach kwestia kosztów przesyłki wygląda inaczej. 

oznacz moderatorów