anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto pokrywa koszty zwrotu towaru, który był uszkodzony?

Client:103458486
#7 Wielbiciel#

Jakiś czas temu zrobiłam reklamację towaru, ponieważ przedmiot przyszedł uszkodzony. Sprzedawca poinformował mnie, że jeśli chcę zwrot to muszę zamówić kuriera i go opłacić… 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103458486 po rozpatrzeniu reklamacji pozytywnie sprzedawca powinien oddać Ci koszta poniesione przez Ciebie np koszt odesłania przedmiotu na reklamację 

oznacz moderatorów

Client:103458486
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo. Czy mogę w tej sprawie napisać wiadomość do sprzedawcy, jeśli już nie mogę zgłosić reklamacji w ramach Allegro protect? (Bo można tylko raz)

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:103458486 a ile tej rekompensaty dostałeś i w związku z czym?

oznacz moderatorów

Client:103458486
#7 Wielbiciel#

To był zwrot pieniędzy za sam towar

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie musisz niczego opłacać, wystarczy złożyć reklamację i już teraz -skoro tak napisał, poprzez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

nie musisz odsyłać, napisz mu ze ma sobie go odebrać i masz obowiązek udostępnić mu ten odbiór.

oznacz moderatorów

Client:103458486
#7 Wielbiciel#

Przedmiot już odesłałam i opłaciłem kuriera (bo tak napisał mi sprzedawca)… 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak zadecydowałeś więc teraz czekaj na zwrot środków za odesłanie jak to sprzedajacy rozpatrzy, ale ta dyskusja może Ci pomoc bo widzę niechęć sprzedającego, obym się mylił. Kiedy zgłosiłeś reklamację, sprzedajacy ma 14dni na jej rozpatrzenie od chwili zgłoszenia nie odesłania.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:103458486 zachowałaś dowód wpłaty za wysylkę by udokumentować zwrot kosztów odesłania?

oznacz moderatorów

Client:103458486
#7 Wielbiciel#

Tak

oznacz moderatorów