Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu zrobiłam reklamację towaru, ponieważ przedmiot przyszedł uszkodzony. Sprzedawca poinformował mnie, że jeśli chcę zwrot to muszę zamówić kuriera i go opłacić…
@Client:103458486 po rozpatrzeniu reklamacji pozytywnie sprzedawca powinien oddać Ci koszta poniesione przez Ciebie np koszt odesłania przedmiotu na reklamację
Dziękuję bardzo. Czy mogę w tej sprawie napisać wiadomość do sprzedawcy, jeśli już nie mogę zgłosić reklamacji w ramach Allegro protect? (Bo można tylko raz)
@Client:103458486 a ile tej rekompensaty dostałeś i w związku z czym?
To był zwrot pieniędzy za sam towar
Nie musisz niczego opłacać, wystarczy złożyć reklamację i już teraz -skoro tak napisał, poprzez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
nie musisz odsyłać, napisz mu ze ma sobie go odebrać i masz obowiązek udostępnić mu ten odbiór.
Przedmiot już odesłałam i opłaciłem kuriera (bo tak napisał mi sprzedawca)…
Tak zadecydowałeś więc teraz czekaj na zwrot środków za odesłanie jak to sprzedajacy rozpatrzy, ale ta dyskusja może Ci pomoc bo widzę niechęć sprzedającego, obym się mylił. Kiedy zgłosiłeś reklamację, sprzedajacy ma 14dni na jej rozpatrzenie od chwili zgłoszenia nie odesłania.
@Client:103458486 zachowałaś dowód wpłaty za wysylkę by udokumentować zwrot kosztów odesłania?
Tak