Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam zestaw mebli ogrodowych zareklamowałam ponieważ fotel był krzywy. Miesiąc czekałam na odpowiedź, poinformowano mnie że mogę wybrać cześć która jest wadliwa muszę podać kod części. Podałam okazało się, że nie ma części. Poinformowano mnie że mogą mi zapłacić 80 zł za wadę lub mogę odesłać fotel. Później okazało się że nie można odesłać fotela tylko cały komplet. Wysłali mi nr nadania spakowałam cały komplet mimo że był to dla mnie kłopot. Po 2 tygodniach dostałam przesyłkę z dwoma fotelami bez reszty kompletu. Poinformowałam o tym fakcie sklep, dwa tygodnie później dostałam informację że skontaktowali się z przewoźnikiem i że moja paczka była niekompletna i mam wysłać dowód że wysłałam wszytko. Co robić nie mam mebli, pieniędzy, jak to rozwiązać? Cała sprawa trwa prawie 5miesiecy meble były w domu przez 2 miesiące.
Ale zamieszałaś, a nie należało przeczytać o reklamacjach albo poradzić się kogoś, teraz to niezły bajzel, masz narzędzia nawet na Allegro i teraz załóż dyskusję sprzedającemu i opisz to wszystko tam sprzedajacy ma 24godz, na odpowiedź tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
w zasadzie nie musisz takich rzeczy odsyłać wystarczyło zlożyc reklamację i zażądać odebrania przez sprzedającego.
@LEW433 znowu nie czytasz
cyt
"Wysłali mi nr nadania spakowałam cały komplet mimo że był to dla mnie kłopot. "
Opłacili wysyłkę na swój koszt kobieta spakowała i wydała przewoźnikowi albo nadała w punkcie