Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zakupiłam zmywarkę na allegro. Niestety jest zepsuta. Działała chwilę i przestała Mam pytanie czy ja ponoszę koszt za odesłanie wadliwej zmywarki. Czy sprzedający. Sprzedający twierdzi ża ja ponoszę koszt zwrotu bubla. Dodam że kupiłam ją dea dni temu
@Maria0791 Nie rób zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni, tylko wyślij sprzedawcy mailem reklamację i opisz wady. Wtedy będzie to zwrot w ramach reklamacji, a koszt takiego zwrotu ma obowiązek pokryć sprzedawca. Wadliwy towar odsyła się na koszt sprzedawcy. W praktyce to może wyglądać tak, że płacisz za odesłanie, a sprzedawca musi Ci ten koszt zwrócić. Sprzedawca może też odebrać bubel własnym transportem. Gdyby nie oddał, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc Allegro.
Przy zwrocie konsumenckim w ciągu 14 dni Ty pokrywasz koszt odesłania, dlatego nie zwracaj, tylko reklamuj wadliwy towar = zwracaj w ramach reklamacji.
Założyłam spór allegro tak jak mi Pani doradziła napisałam. W zamian dostałam taką oto odpowiedż Ale może Pani sobie to tak tłumaczyć...Ja naprawdę znam PRAWO POLSKIE I SWOJE OBOWIĄZKI...Ja nie odbiorę ani własnym transportem wysyłki ani przesyłki pobraniowej bo to niejest MOJ OBOWIAZEK...według prawa odsyła Pani sprzet do punktu sprzedaży po czym sprzedawca ma 14 dni na zwrot wpłaty.I prosze Mi nie wypisywać bzdur tylko dostosowac sie do ogolnie panujących zasad. Żegnam
Pani sprzedająca chce tylko wzrócić wpłatę za kupioną zmywarkę. A odesłać bubel kurietem mam na swój koszt
@Maria0791 Pani wprowadza Cię w błąd, ona musi Ci oddać koszt odesłania wadliwego towaru. W Dyskusji napisz, że jest to reklamacja z rękojmi i że domagasz się po odesłaniu zwrotu kosztu odesłania. Masz tam (w Dyskusji) przycisk, którym możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro po 24 godzinach od otwarcia Dyskusji. Zrób to, pracownik Allegro zobowiąże sprzedawcę do załatwienia sprawy zgodnie z zasadami. Nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu. Nie wysyłaj za pobraniem.
@Maria0791
Sprzedawca może ale nie musi odbierać rzeczy własnym transportem. Nie musi także odbierać przesyłek za pobraniem.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował (a wręcz odmówił) odebrania zmywarki własnym transportem to reklamowany produkt wysyłasz na swój koszt (w przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca powinien zwrócić Ci koszt przesyłki) - warto zachować dokument potwierdzający wysokość poniesionych kosztów.
Pamiętaj jednak, że Sprzedawca może wadę usunąć (zmywarkę naprawić lub wymienić) zamiast od razu zwracać środki za zakup.
Jak otrzymasz tylko zwrot środków za zmywarkę (bez kosztów transportu) otwórz dyskusję i wezwij do zwrotu pozostałej należnej Ci kwoty.