anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto ponosi kosztu odesłania produktu w ramach reklamacji?

Szafirek0012
#7 Wielbiciel#

Witam. Kto ponosi koszty wysyłki przedmiotu, który się zepsuł a jest na gwarancji? W grudniu wysłałam odkurzacz do naprawy i zapłaciłam 21 zł. Po naprawie odesłano mi przedmiot za pobraniem, koszt 19,90. Na początku kwietnia zepsuł się ponownie i znowu ponoszę koszty. Dodam, że sprzedający nie odbiera telefonu, nie odpisuje na smsy. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dialog prowadź przez allegro a nie na własną rękę . Pisz przez "centrum wiadomości" a jak to nic nie da masz jeszcze opcję "dyskusja" .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

nie odbiera się paczek za pobraniem 
koszt rozpatrzonej pozytywnie reklamacji ponosi sprzedawca a negatywnie kupujący
gwarant najczęściej sam przysyła swojego przewoźnika po towar reklamowany z tytułu gwarancji nie mylić z rękojmią

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Szafirek0012 w przypadku uznanej reklamacji to sprzedający ponosi koszt wysyłki, a jeśli produkt zepsuł się ponownie możesz odstąpić od umowy. Jeśli masz problem z kontaktem ze sprzedającym, załóż dyskusję, możesz w niej liczyć na nasze wsparcie. Po 24h od otwarcia dyskusji, możesz poprosić nas o pomoc. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów