Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kto ponosi koszty wysyłki przedmiotu, który się zepsuł a jest na gwarancji? W grudniu wysłałam odkurzacz do naprawy i zapłaciłam 21 zł. Po naprawie odesłano mi przedmiot za pobraniem, koszt 19,90. Na początku kwietnia zepsuł się ponownie i znowu ponoszę koszty. Dodam, że sprzedający nie odbiera telefonu, nie odpisuje na smsy.
Dialog prowadź przez allegro a nie na własną rękę . Pisz przez "centrum wiadomości" a jak to nic nie da masz jeszcze opcję "dyskusja" .
nie odbiera się paczek za pobraniem
koszt rozpatrzonej pozytywnie reklamacji ponosi sprzedawca a negatywnie kupujący
gwarant najczęściej sam przysyła swojego przewoźnika po towar reklamowany z tytułu gwarancji nie mylić z rękojmią
@Szafirek0012 w przypadku uznanej reklamacji to sprzedający ponosi koszt wysyłki, a jeśli produkt zepsuł się ponownie możesz odstąpić od umowy. Jeśli masz problem z kontaktem ze sprzedającym, załóż dyskusję, możesz w niej liczyć na nasze wsparcie. Po 24h od otwarcia dyskusji, możesz poprosić nas o pomoc.