Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem torbę,pieniądze przepisało,na mail
przyszło sms że sprzedawca czeka waszych pieniędzy,a potem prosto sprzedawca wydalił zamówienie i kiedy szukam zamówienie to tam błąd.Kiedy chcę odwoła się do wsparcia,tam mi pisze że należy czekać 14 dni .
Client:82990240 zrób tak - moje zakupy - szczegóły - otwórz dyskusję .
W moich zakupywaniach dlaczego to nie ma tego zamówienia
Bo kupił na e-mail, poza Allegro. Allegro już nie pomoże.
Tam gdzie zaskarżyć,to zamówienie jest jak ostatni,lecz nie mogę to zrobić ponieważ pisze co 14 dni nie przeszło,a dlaczego wtedy w moich zakupywaniach jego nie ma,a w zaskarżeniu jest?
Może jest w zakupywaniach tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
@Client:82990240 Kupił na Allegro, czy na e-mail poza Allegro? Jeśli poza, Allegro nie pomoże.
Jeśli na Allegro, otworzy spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poprosi o pomoc Allegro.
Jeżeli spór nie rozwiąże problemu, po 14 dniach wystąpi o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Kupiłem an allegro,mam account
Tu zobaczy; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Jeśli jest zakup, otworzy spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:82990240 Na koncie, z którego piszesz nie widzę zakupionej torby. Podaj mi proszę numer oferty/zamówienia, o które chodzi.
już zaplatilem
@Client:82990240 Za zakup zapłaciłeś wczoraj i sprzedający przygotował przesyłkę do nadania. Podał jej numer: 660166549160308137150893. Wszystko powinno być w porządku.
Będę czekać
Problema nie rozwiązana
@Client:82990240 Jeśli nie masz kontaktu ze sprzedającym, rozpocznij dyskusję w tej zakładce. Sprzedający powinien wyjaśnić dlaczego dotąd nie nadał paczki.