anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupiłam u jednego dostawcy towar powyżej kwoty 45 zł, dostawa miała być pezpłatna a zapłaciłam 10.95

Client:104568288
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:104568288 Pokaż link do oferty i napisz jaką metodę dostawy wybrałaś.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

To dobrze, widać że dbasz o finanse sprzedających i finanse Allegro... 😄

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

A czy oferta była z opcją smart? Nie każda jest i bez zwykle towar jest tańszy. Drugie z pozoru głupie pytanie ale to jeden z częstszych błędów. Czy na pewno próbowałaś kupić z właściwego konta? 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dostawy bezpłatne w smarcie są tylko jak obie strony spełniają warunki smarta zgodnie z regulaminem tej usługi z którym zapewne się dobrze zapoznałeś(łaś).

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104568288 sprawdziłam to i jeśli chodzi o zamówienie nr 3baf3a20-8081-11ee-863c-034f1b3aefa0 z 11/11, to owszem oferty były Smart!, ale na koncie, z którego dokonałaś zakupu nie masz wykupionego Smarta. Sprzedający oferuje darmową dostawę od 150 zł. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów