Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:104568288 Pokaż link do oferty i napisz jaką metodę dostawy wybrałaś.
To dobrze, widać że dbasz o finanse sprzedających i finanse Allegro... 😄
A czy oferta była z opcją smart? Nie każda jest i bez zwykle towar jest tańszy. Drugie z pozoru głupie pytanie ale to jeden z częstszych błędów. Czy na pewno próbowałaś kupić z właściwego konta?
Dostawy bezpłatne w smarcie są tylko jak obie strony spełniają warunki smarta zgodnie z regulaminem tej usługi z którym zapewne się dobrze zapoznałeś(łaś).
@Client:104568288 sprawdziłam to i jeśli chodzi o zamówienie nr 3baf3a20-8081-11ee-863c-034f1b3aefa0 z 11/11, to owszem oferty były Smart!, ale na koncie, z którego dokonałaś zakupu nie masz wykupionego Smarta. Sprzedający oferuje darmową dostawę od 150 zł.