Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Kupiłem na Allegro telefon, który miał być nowy (tak było podane w opisie), a nie był. Folia ochronna była przyklejana, przycisk wyglądał jak używany, telefon miał rysę - innymi słowy - był "odświeżany". Pewnie jakiś używany w nowej obudowie. Byłem skłonny to zaakceptować, ale okazało się, że:
Zgłosiłem fakt do sprzedawcy, który powiedział, że "serwis" się tym zajmie (mam roczną gwarancję).
Dziś okazuje się, że
To dziwne, bo informowałem go i napisałem, że te problemy były od początku i nie wynikają z upadku, ponieważ telefon mi nie upadł. Kiedy go odsyłałem nie nosił śladów upadku, zabezpieczyłem paczkę naprawdę porządnie.
Okazuje się, że od 2 lat wiele ludzi tak samo zostało oszukanych. Na wykop.pl jest wątek, w którym nawet ktoś z konta Allegro odpisuje, że zajmują się sprawą tego nieuczciwego sprzedawcy. Tymczasem ludzie piszą, że Pan ma już 3 konto, a gdy zadzwoniłem na komisariat policji w jego mieście, to policjanci od razu wiedzieli, że to o niego chodzi, bo dużo dostają skarg. W opiniach Google również jest pełno opinii, z których wynika, że za wady sprzętu zawsze winią kupującego.
Dlaczego od niego kupiłem? Bo podawał informację, że telefon jest nowy i miał dużo pozytywnych opinii na Allegro. Wiecie skąd te opinie? Ten Pan do sprzedawanych telefonów dołącza karteczki, że przedłuży gwarancję na zakupiony sprzęt dodatkowy rok, jeśli dostanie najpierw pozytywny komentarz . Czy takie praktyki są zgodne z prawem?
Oto co dalej:
Coś jeszcze?
Jak to możliwe, że on nadal działa i dalej oszukuje ludzi? KILKASET ludzi okłamanych i nic się z tym nie da zrobić? Może wciąż otwierać nowe konta? Allegro! HALLO! Dlaczego pozwalacie na to oszutom?! Wstyd!
PRAWDZIWE opinie o sprzedającym:
https://www.wykop.pl/link/4582007/profian-trade-ostrzezenie-przed-zakupem-w-tym-sklepie
https://www.pepper.pl/dyskusji/uwaga-na-oszusta-gepard-mobilian-profian-trade-334276
https://forum.android.com.pl/topic/371899-uwaga-na-oszusta-gepard-mobilian-profian-trade
https://opiniak.com/opinie/profian-trade-pl,2
@bylove_pl Ale po co Ty się tak rozpisujesz i analizujesz wszystko, po co prowadzisz jakieś dochodzenia i szukasz po wykopach?
Powinieneś złożyć sprzedawcy reklamację z rękojmi i zażądać naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu sprzętu. Nie masz obowiązku korzystać z żadnych gwarancji i serwisów, tylko odsyłasz telefon sprzedawcy. To Ty decydujesz, czy korzystasz z gwarancji, czy z rękojmi. Jeśli jest problem z reklamacją, otwierasz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach prosisz tam o interwencję Allegro.
Jeżeli Dyskusja nie rozwiązuje problemu, zamykasz ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i składasz wniosek w zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Sprzedawca po wypłacie rekompensaty z POK prawdopodobnie będzie musiał zwrócić pieniądze, w przeciwnym razie jego konto może zostać zablokowane i on o tym wie.
@bylove_pl dziękuję za zgłoszenie, przesłałam informację o tym Sprzedającym do odpowiedniego działu, wszystkie konta tego Sprzedającego zostaną sprawdzone i jeżeli będą ku temu powody podejmiemy odpowiednie działania. Tak jak radzi @xyz96 w tej sytuacji możesz założyć dyskusję i jeśli nie uda się dojść do porozumienia, złożyć wniosek o rekompesatę z Programu Ochrony Kupujących.
@bylove_pl Jak chcesz się przepychać i dyskutować, możesz. Ja bym składał wniosek do POK(14 dni po zakupie): https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index