anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przedmiot ,ale nie jest w 100% sprawny, ale nie wpływa to na korzystanie

_unluko_
#7 Wielbiciel#

Cześć,

Kupiłem chłodzenie do komputera i niestety nie wszystko działa. Działa sterowanie wentylatorami i pompką, ale nie można ustawiać podświetlenia (włączyć, ustawić kolorów itp.). Sprzedający był świadomy, że wysłał mi coś co nie działało u niego i teraz gra, że u niego działało ;d. Zwłaszcza, że jest osobom prywatną i od razu zgodził się na zwrot. Teraz mam zagwozdkę co mam zrobić, ponieważ chciałbym sobie zostawić to chłodzenie i samemu je oddać na gwarancję, tylko czy w tej sytuacji mogę się ubiegać o zwrot części kwoty którą zapłaciłem za sprzęt?  Reklamacja podejrzewam, że zajmie od1-2 msc i jeszcze w międzyczasie nie będę mógł korzystać z przedmiotu.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

skoro się zgodził przyjąć zwrot to zwróć 

 ty chcesz zwrot części kosztów i naprawy z gwarancji ?serio ?

 

oznacz moderatorów

_unluko_
#7 Wielbiciel#

Skoro on wysłał i sprzedał to chłodzenie zamiast samemu odesłać na gwarancję i udaje **piiip**ę ?

Zwrot części kosztów ze względu, że nie działa podświetlenie oraz jeśli odeślę to 1-2 msc nie będę miał przedmiotu. W dodatku on napisał w sobotę, że mam czas na odesłanie do niedzieli, bo potem jedzie na wakacje.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_unluko_ musisz się zdecydować czy skaładasz reklamację i sprzedawca podejmuje decyzję - zwrot , naprawa , rekompensata , czy zwracasz , a sprzedaca oddaje Ci kasę . Nie da się zjeść ciastko i mieć ciastko

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@_unluko_  Jeżeli sprzedający uwzględnia złożoną przez ciebie reklamację na działanie chłodzenia to powinieneś odesłać mu to chłodzenie i sprzedający wtedy powinien oddać tobie koszt zakupu jak i wysyłek w obie strony.

oznacz moderatorów

_unluko_
#7 Wielbiciel#

Tylko problem w tym, że wiedział o tym problemie z podświetleniem i myślał, że to tylko u niego nie działa ... on i tak tego nie odbierze, bo sobie pojechał na wakacje.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@_unluko_ "od razu zgodził się na zwrot." Jeśli tak to w czym jest problem?

oznacz moderatorów

_unluko_
#7 Wielbiciel#

"Ważne tylko aby Pan najpóźniej wysłął jutro tj niedziela bo w środę jadę na wakacje"

W tym, że jak chciał testować to mógł iść testować, a nie wysyłać mi niesprawny sprzęt, a teraz takiego nie kupię, bo jest w nowszej rewizji i ma  inne sterowanie ten co jest dostępny.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@_unluko_ Wysłałeś?

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Jeżeli byś nadał paczkę wczoraj tj. w poniedziałek to na 90% miałby dzisiaj i mógłby oddać tobie od razu pieniądze.

W opisie nie było, że nie działa to podświetlenie czy też RGB? Co to za chłodzenie, firma, model?

oznacz moderatorów

_unluko_
#7 Wielbiciel#

Tylko mnie taka opcja nie interesuje, bo nie po to brałem udział w licytacji. "Chłodzenie w pełni sprawne," W dodatku może mnie nie było, albo nie miałem jak tego odesłać ?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@_unluko_ Powiedz proszę jaka opcja Cię interesuje? Chciałbyś  zjeść ciastko i jednocześnie mieć ciastko? Kto by nie chciał 🙂
Jeśli towar ma wadę - składasz reklamację i określasz swoje oczekiwania (których sprzedający nie zawsze będzie miał obowiązek spełnić).
Jeśli natomiast sprzedający bez dyskusji zgodził się na odesłanie i pełny zwrot kosztów to się odsyła i otrzymuje się zwrot kosztów.
Nie masz innych opcji.

oznacz moderatorów