anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca może anulować zakup gdy nie ma przedmiotu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Xoilko
#1 Nowicjusz#

Kupiłem kilka rzeczy, po czym sprzedający poinformował o braku produktu. Zapytał czy wysłać pozostałe czy anulować całość. Odpisałem, że anulować całość, ale na razie brak powiadomienia z allegro o anulowaniu zamówienia. Zastanawiam się, czy gość nie czeka, aż ja anuluję, ale obecnie mam tylko opcję zwrotu (nie posiadam towaru więc nie bardzo mogę zwrócić). Status zakupu wciąż jest "opłacony". W innych tematach widzę że sprzedający w ogóle nie ma możliwości anulowania, więc co teraz?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@Xoilko nie ma możliwości anulowania, ale Ciebie to nie interesuje, powinien niezwłocznie oddać kasę, nic nie zwracaj bo jak piszesz nie masz co 🙂 Jak do czwartku nie zleci zwrotu kasy ( dostaniesz maila od allegro ) to rozpocznij dyskusję 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Sprzedawca sam nie ma opcji anulowania ,tylko ty możesz to zrobić . Skoro zgłasza że zakupionego towaru nie ma to i tak go nie wyśle choć formalnie to nie twój problem tylko jego ale w takich przypadkach najlepiej się dogadać i zamknąć temat.

oznacz moderatorów