Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem kilka rzeczy, po czym sprzedający poinformował o braku produktu. Zapytał czy wysłać pozostałe czy anulować całość. Odpisałem, że anulować całość, ale na razie brak powiadomienia z allegro o anulowaniu zamówienia. Zastanawiam się, czy gość nie czeka, aż ja anuluję, ale obecnie mam tylko opcję zwrotu (nie posiadam towaru więc nie bardzo mogę zwrócić). Status zakupu wciąż jest "opłacony". W innych tematach widzę że sprzedający w ogóle nie ma możliwości anulowania, więc co teraz?
@Xoilko nie ma możliwości anulowania, ale Ciebie to nie interesuje, powinien niezwłocznie oddać kasę, nic nie zwracaj bo jak piszesz nie masz co 🙂 Jak do czwartku nie zleci zwrotu kasy ( dostaniesz maila od allegro ) to rozpocznij dyskusję 🙂
Sprzedawca sam nie ma opcji anulowania ,tylko ty możesz to zrobić . Skoro zgłasza że zakupionego towaru nie ma to i tak go nie wyśle choć formalnie to nie twój problem tylko jego ale w takich przypadkach najlepiej się dogadać i zamknąć temat.