anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przedmiot i zapłaciłem ale chciałbym zrezygnować z zakupu bo się przeciąga.

MAMY ROZWIĄZANIE!
abraxtor
#2 Obserwator#

Kupiłem przedmiot i zapłaciłem ale nie dostałem towaru a sprzedający nie odpowiada.

Prosiłem o nr przesyłki pytałem o to czy w ogóle wysłana - brak odpowiedzi.

Niestety nie będę miał później możliwości odebrać przesyłki, a . Chciałbym zrezygnować i otrzymać zwrot pieniędzy bo nie mam czasu na czekanie aż sprzedawca się łaskawie odezwie lub wyśle.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

Zrób tak;

Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.

Poczekaj kilka dni na zwrot wpłaty, a jeśli się nie doczekasz, zrób to;

Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale będzie zwlekał ze zwrotem wpłaty.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów
Client:45661078
#1 Nowicjusz#

mam podobny problem z tym że niechcacy usunalem zakupiony towar z zakladki kupione i nie mogę skorzystać z tej opcji.jak w inny sposob mogę anulować zakup na ktory czekam juz ponad 3 tygodnie z przewidywanych 7 dni

oznacz moderatorów