Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot i zapłaciłem ale nie dostałem towaru a sprzedający nie odpowiada.
Prosiłem o nr przesyłki pytałem o to czy w ogóle wysłana - brak odpowiedzi.
Niestety nie będę miał później możliwości odebrać przesyłki, a . Chciałbym zrezygnować i otrzymać zwrot pieniędzy bo nie mam czasu na czekanie aż sprzedawca się łaskawie odezwie lub wyśle.
Zrób tak;
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Poczekaj kilka dni na zwrot wpłaty, a jeśli się nie doczekasz, zrób to;
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale będzie zwlekał ze zwrotem wpłaty.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
mam podobny problem z tym że niechcacy usunalem zakupiony towar z zakladki kupione i nie mogę skorzystać z tej opcji.jak w inny sposob mogę anulować zakup na ktory czekam juz ponad 3 tygodnie z przewidywanych 7 dni