Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś rano wszedłem na Allegro aby sprawdzić, jak tam moje zamówienia, paczki. Po przeglądnięciuwszedłem w Obserwowane i zobaczyłem , że przedmiot który wcześniej kupiłem w bardzo wysokiej cenie (ponad 800zł z przesyłką) teraz ale troszkę innej wielkości matrycy, bo chodzi o maszynkę do przypinek jes w niewiarygodnie niskiej cenie. Więc od razu zakupiłem 2 szt zrobiłem przelew i dostałem maila że aukcja przebiegła pomyślnie. Po jakiś 30 minutach osoba , która wystawiała aukcję skapnęła się, że zaczęto kupować maszynki jedna po drugiej oprócz mnie kupiła jeszcze jedna osoba i zaraz po niej aukcja została zakończona (wyłączona), po czym dostałem maila cyt:"Ze względu na awarię systemową oraz awarię u dostawcy niektóre ceny naszych produktów są błędne i z tego względu niestety jesteśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienie. Bardzo przepraszamy za niedogodności! " Powiedzcie mi czy ja źle rozumuję, aukcja na której wszystko dopełniłem co trzeba dałem kup teraz zapłaciłem i dostałem , że kupiłem produkt, teraz chcą się jakimś błędem wywinąć.
Napisałem że zostałem oszukany bo ja wszystko dopełniłem jak należy i że nie przyjmuje wytłumaczenia, gdyż niejednokrotnie u mnie w firmie ktoś kto zawinił płacił za swe błędy, natomiast klient otrzymał droższy przedmiot w tańszej cenie. Przecież na tym polega kupno sprzedaż prawda??
Zobaczcie dostałem odpowiedz ze sklepu ze złożeniem zamówienia
a póżniej takiego maila
i kto kogo nabija ??
Nikt nikogo, nie nabija. Do błędu w cenie może dojść w każdej chwili, i tak zdarza się to rzadziej niż "pomyłkowe"zakupy przez klienta. Czy warto tracić cenny czas życia na takie gorączkowe umartwianie się?
@TATLOK No, miałbyś kolego rację gdyby nie fakt że ustawodawca jasno określił ramy odpowiedzialności za takie "błędy". Podobnie jak ustalił formy odpowiedzialności w zakresie kwotowania odszkodowań w przypadku "zaliczka" i "zadatek". I nie jest pieniactwem dochodzenie swoich praw w tym przypadku, jak delikatnie to sugerujesz.
@chmielu30_2006 Jeśli cena nie była rażąco zaniżona, czyli na przykład nie kupiłeś towaru za 1 zł wartego 100 zł, sprzedawca powinien Ci wydać towar. Możesz się tego domagać nawet sądownie. Poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Zdjęcia są niewidoczne.
Dodaje zdjęcia jeszcze raz
Zdjęcia zawsze są ukryte. Widzisz je tylko Ty. Gdy moderacja je zaakceptuje, być może będą widoczne.
@chmielu30_2006 To jak wcześniej zakupiłeś ten towar za 800zł z przesyłką a potem masz za 17,15zł to chyba oczywiste, że ktoś się pomylił, porównując z innymi sprzedającymi ten towar na allegro można było dojść do wniosku, że zaszła zwykła pomyłka i w takiej sytuacji Sprzedający jak najbardziej może anulować zakup.
@chmielu30_2006 Pewnie sprzedawca chciał przecenić o 2% towar a przecenił do 2%. Czyli o 98%. Takie pomyłki są zbyt często na allegro jak się źle kliknie. Mnie tez się zdarzyło.
Co ciekawe na odwrót się nie da, podnieść ceny o więcej jak 50 % bo zaraz z allegro wyskakuje komunikat. To tylko dowód jak nieuczciwe są tu zasady.
Sam piszesz że cena była niewiarygodna. >>>> Więc podejrzana. W tym przypadku sprzedawca nie ma obowiązku sprzedać.