Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kilkanaście minut temu kupiłem przedmiot: "Odkurzacz Pionowy PRETTYCARE W100 Czerwony"
Zakupione dnia 02 Sty. 2023, 15:03
w tym Allegro Paczkomaty InPost 9,99 zł
Ta pani przez telefon twierdzi, że odświeżyła kilkakrotnie w swoim panelu "allegrolokalnie" (na swoim koncie) swoje ogłoszenie i nie otrzymała informacji o tym, że kupiłem od niej ten przedmiot. Co mam w tej sytuacji dalej robić?
@campoamor1 Na początek proponuję poczekać chwilę - ostatnio były jakieś błędy i zamówienia przychodziły na maila ale ale w panelu sprzedaży pojawiały się z opóźnieniem.
Dziękuję za informację! A jak długo powinienem poczekać?
@campoamor1 Ciężko powiedzieć 🙂
Dla pewności poprośmy moderację, niech rzucą okiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@campoamor1 Potwierdzam, że doszło do zakupu i płatność została przekazana sprzedającej. Jeśli ma ona wątpliwości, może do nas napisać bezpośrednio w tej sprawie.
Jeżeli ta pani coś "kombinuje", to z pewnością do Państwa nic nie napisze, bo nie będzie to raczej w jej interesie. Proponuję, żeby Państwo nawiązali z nią kontakt telefoniczny - numer telefonu jest w jej ogłoszeniach: Karolina (Client:91016729),[edycja] i wyjaśnili sprawę. Ja już z nią rozmawiałem - twierdzi, że w jej "systemie" nie ma mojego zakupu
@campoamor1 niech lepiej email sprawdzi.
Pani sprzedająca zadzwoniła i powiedziała, że wyjaśniła problem z Administratorem Serwisu i dzisiaj wysyła do mnie odkurzacz. Poczekamy, zobaczymy....