anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przemiot, a kupująca twierdzi, że na jej koncie "allegrolokalnie" nie ma o tym informacji

campoamor1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

kilkanaście minut temu kupiłem przedmiot: "Odkurzacz Pionowy PRETTYCARE W100 Czerwony"

Zakupione dnia 02 Sty. 2023, 15:03

campoamor1_0-1672669502563.jpeg
200,00 zł x 1 szt. Łączna kwota zamówienia: 209,99 zł

w tym Allegro Paczkomaty InPost 9,99 zł

Sprzedaje: Karolina (Client:91016729)

Ta pani przez telefon twierdzi, że odświeżyła kilkakrotnie w swoim panelu "allegrolokalnie" (na swoim koncie) swoje ogłoszenie i nie otrzymała informacji o tym, że kupiłem od niej ten przedmiot. Co mam w tej sytuacji dalej robić?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

komis-bell
#21 Demiurg#

@campoamor1 Na początek proponuję poczekać chwilę - ostatnio były jakieś błędy i zamówienia przychodziły na maila ale ale w panelu sprzedaży pojawiały się z opóźnieniem.

oznacz moderatorów

campoamor1
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację! A jak długo powinienem poczekać?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@campoamor1 Ciężko powiedzieć 🙂
Dla pewności poprośmy moderację, niech rzucą okiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@campoamor1 Potwierdzam, że doszło do zakupu i płatność została przekazana sprzedającej. Jeśli ma ona wątpliwości, może do nas napisać bezpośrednio w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

campoamor1
#7 Wielbiciel#

Jeżeli ta pani coś "kombinuje", to z pewnością do Państwa nic nie napisze, bo nie będzie to raczej w jej interesie. Proponuję, żeby Państwo nawiązali z nią kontakt telefoniczny - numer telefonu jest w jej ogłoszeniach: Karolina (Client:91016729),[edycja] i wyjaśnili sprawę. Ja już z nią rozmawiałem - twierdzi, że w jej "systemie" nie ma mojego zakupu

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@campoamor1 niech lepiej email sprawdzi.

oznacz moderatorów

campoamor1
#7 Wielbiciel#

Pani sprzedająca zadzwoniła i powiedziała, że wyjaśniła problem z Administratorem Serwisu i dzisiaj wysyła do mnie odkurzacz. Poczekamy, zobaczymy....

oznacz moderatorów