Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Na aukcji allegro kupiłem 3 tesame produkty z kilkudziesięciu sztuk jakie były dostępne. Wybrałem Kup teraz opłaciłem za towar o przesyłkę. Dnia następnego sprzedający informuje mnie telefonicznie iż towaru nie ma i nie wie kiedy będzie. Klikając zakładkę gdzie kupowałem towar wyskoczyło mi iż jest już ten sam produkt ale w droższej cenie. Prawo konsumenta jest takie iż sprzedawca jest zobowiązany sprzedać towar po cenie jaka została wystawiona za dany przedmiot który istniał na stanie allegro w kilkunastu sztukach a nie opierania się że morze zwrócić pieniądze mimo tego iż ja oczekuje zakupionego towaru
@lukaszkoluszki Sprzedawca nie może odmawiać wydania rzeczy i zwracać pieniędzy, nie ma do tego podstawy prawnej. Zawarłeś umowę kupna i domagaj się wysyłki w cenie zakupu. Możesz nawet wystąpić do sądu w tej sprawie. Allegro to nie zabawa. Na początek otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
Gdyby mimo to sprzedawca nie wysłał towaru, zamknij spór po 14 dniach jako nierozwiązany i wystaw mu negatywny komentarz. Wpłynie to ujemnie na jego jakość sprzedaży, może więc w przyszłości zacznie się wywiązywać z zawartych umów.
zapytaj o to sprzedawcę, być może problem tkwi gdzieś indziej
np: sprzedawca czeka na dostawę i nie chce stracić napisanej aukcji
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie co zakupu, u mnie w podobnych przypadkach kupujący ma 2 możliwości
- może odstąpić od umowy
- może poczekać na towar z gwarancją nabycia po starej cenie
rad@xyz96 nie słuchaj
Gdyby mimo to sprzedawca nie wysłał towaru, zamknij spór po 14 dniach jako nierozwiązany i wystaw mu negatywny komentarz. Wpłynie to ujemnie na jego jakość sprzedaży, może więc w przyszłości zacznie się wywiązywać z zawartych umów.
Takie działanie może narazić Cię na odpowiedzialność karną i cywilną. Nie jesteś policjantem ani sądem
"Dnia następnego sprzedający informuje mnie telefonicznie iż towaru nie ma i nie wie kiedy będzie."
Więc w tym przypadku Ty nie masz racji. U tego sprzedawcy nie ma opcji zakupu po starej cenie. Ewidentnie wystawił towar po starych cenach, zanim przyszła mu nowa dostawa ( za którą zapłacił już nową-wyższą cenę ) i nie opłaca mu się sprzedawać w starej cenie, woli zwrócić kasę. Jednak, ma obowiązek wysłać towar w cenie z daty zakupu.
Tak się kończy w tych niespokojnych cenowo czasach sprzedaż towaru, którego nie ma się na stanie 😉
@lukaszkoluszki Rad @RED nie słuchaj, zwłaszcza tego; Takie działanie może narazić Cię na odpowiedzialność karną i cywilną. 😄
Nikt nigdy nie zostanie pociągnięty do żadnej odpowiedzialności za wystawienie komentarza zgodnego z prawdą i za zakończenie Dyskusji jako nierozwiązanej w sytuacji, gdy sprzedawca nie wywiązał się z umowy i nie wydał zakupionego towaru.