anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem w październiku frytkownica beztloszczowa cena 388 zł. za pobraniem zamówienia anulowali ja

Client:104665967
#7 Wielbiciel#
  •  
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:104665967 Sprzedający nie może anulować zakupu tylko Ty. Ale jak nie to nie wyśle i nic mu nie zrobisz, możesz iść do sądu.😁

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Przecież napisał "

zamówienia anulowali ja".

Cokolwiek to znaczy 🤔

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104665967 tak, kupiłeś i anulowałeś ten zakup, była to płatność za pobraniem, czy chcesz zgłosić to, że nie otrzymałeś zwrotu tej wpłaty? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@la_nika A co on może zgłaszć jak płatność była za pobraniem? To jaki zwrot wpłaty może dostać ?

oznacz moderatorów

Client:104665967
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  nie dostałem zwrotu i nie mogę wysłać spowrotem sprzętu 

oznacz moderatorów

Client:104665967
#7 Wielbiciel#

Tak 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104665967 ok, potrzebuję jeszcze kilku informacji. Ze śledzenia przesyłki wynika, że przesyłka do Ciebie dotarła, co się stało później? Zgłosiłeś reklamację i odesłałeś towar do sprzedającego? Czy sprzedający odniósł się do Twojego zgłoszenia?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:104665967 Bo jakbyś kupił "frytkownicę beztłuszczową" to było by ok, a tak kupiłeś i "anulowali ja"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104665967 naprawdę chcę Ci pomóc, ale potrzebuję do tego więcej informacji, ponieważ na razie nie mam pewności co się stało, dlatego odpowiedz proszę:
Czy coś z otrzymanym produktem jest nie tak i chcesz go reklamować?
Czy kontaktowałeś się ze sprzedającym?
Jeśli tak, to jaka była jego odpowiedź? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów