Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:104665967 Sprzedający nie może anulować zakupu tylko Ty. Ale jak nie to nie wyśle i nic mu nie zrobisz, możesz iść do sądu.😁
Przecież napisał "
Cokolwiek to znaczy 🤔
@Client:104665967 tak, kupiłeś i anulowałeś ten zakup, była to płatność za pobraniem, czy chcesz zgłosić to, że nie otrzymałeś zwrotu tej wpłaty?
@la_nika A co on może zgłaszć jak płatność była za pobraniem? To jaki zwrot wpłaty może dostać ?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ nie dostałem zwrotu i nie mogę wysłać spowrotem sprzętu
Tak
@Client:104665967 ok, potrzebuję jeszcze kilku informacji. Ze śledzenia przesyłki wynika, że przesyłka do Ciebie dotarła, co się stało później? Zgłosiłeś reklamację i odesłałeś towar do sprzedającego? Czy sprzedający odniósł się do Twojego zgłoszenia?
@Client:104665967 Bo jakbyś kupił "frytkownicę beztłuszczową" to było by ok, a tak kupiłeś i "anulowali ja"
@Client:104665967 naprawdę chcę Ci pomóc, ale potrzebuję do tego więcej informacji, ponieważ na razie nie mam pewności co się stało, dlatego odpowiedz proszę:
Czy coś z otrzymanym produktem jest nie tak i chcesz go reklamować?
Czy kontaktowałeś się ze sprzedającym?
Jeśli tak, to jaka była jego odpowiedź?