Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Ustaliliśmy razem z sprzedającym że Otrzymam ten przedmiot Elektronicznie na emaila kiedy on dostanie opłatę. Zapłaciłem bonem I musiałem dopłacić tylko 1zl. I tak mija z 10-11 godz ja wciąż nie dostałem niczego na emaila więc się pytam sprzedawcg co się dzieje a on mi mowi że wciąż nie dostał pieniędzy na konto. Co mogę zrobić w takiej sytuacji Żeby te pieniądze dotarły do sprzedającego?.
@Aljon2312 Płatność za Twoje zamówienie jest poprawnie zrealizowana i rozliczona, a sprzedający prawdopodobnie nie wie, że pieniądze z tej sprzedaży znajdzie po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Środki i historia operacji. Przy okazji możesz mu wysłać ten artykuł, który informuje musi zrobić, aby przelać te pieniądze na własne konto bankowe.