anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupilem przedmot i oplacilem przelewem tradycyjnym

Client:107735020
#7 Wielbiciel#

Pieniądze  nie dotarły do sprzedającego więc zamówienie zostało anulowane. Minął miesiąc a ja nadal nie dostałem zwrotu pieniędzy od Payu co mam teraz zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Zgłosić się tam skąd płaciłeś albo PayU.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:107735020 Cześć. Poproszę o numer tego zamówienia. Sprawdzę, co się stało 🙂 

oznacz moderatorów

Client:107735020
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20221114-201211_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:107735020 Prześlij nam proszę potwierdzenie płatności za to zamówienie na spolecznosc@allegro.pl (i podaj proszę link do tego wątku) lub prześlij skan przez ten formularz

oznacz moderatorów