Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
26.10.22 zgłosiłem zwrot towaru i następnego dnia go odesłałem. Do dnia dzisiejszego nie mam wpłaty na konto za zwrot towaru. Jaki czas sprzedający ma na zwrot środków?
@grzesiek807 Cześć. 🙂 Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Jeśli chodzi o zamówienie numer 3b81a3c1-4d8e-11ed-9ce0-657f4eb8cb95, to sprzedający nie zlecił jeszcze zwrotu. Możesz napisać do niego przez Centrum Wiadomości i przypomnieć się w tej sprawie 🙂 W razie problemów daj znać!
@ko_alka: no nie żartuj 😄 dlaczego to kupujący ma się przypominać i upominać? 😮
Czas zwrotu precyzuje POLSKIE prawo i Ustawa.
Ja od pewnego czasu zakladam spór i wystawiam negatywy.
@grzesiek807 Widać ze czas minął więc nie czekaj tylko otwórz dyskusję, zaraz zwróci: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
a po co od razu dyskusja???? warto najpierw spróbować wysłać kulturalnego maila z przypomnieniem, sprzedawca też człowiek i mogło mu to zwyczajnie umknąć 🙂
Kulturalny sprzedawca oddaje w regulaminowym czasie.😊
@domkar04: Ty se chyba jaja z nas robisz? 😮
Takie sytuacje zdarzają się bardzo często. Problem polega na tym, że handlarze nie widzą swojej winy, nie przeproszą a wręcz czują zaskoczeni sytuacją ("bo co się stało??).
@Client:104371448 mi się takie coś zdarzyło tylko kupując u dużego sprzedawcy (wiadomo, masówka, nie ma co takim za wysokich oczekiwań stawiać), ale przeprosili i od razu przelali 🙂
@domkar04: jak ktoś przeprosi nie ma problemu chociaż...jakaś konkretna nauczka powinna być na przyszłość. Ale ustawodawca sie nie popisał w tej kwestii.
To jaką konkretną nauczkę proponujesz? Chłostę, kastrację, wyłupienie oczu? Ależ ty z lubością używasz słowa "handlarz". I z pogardą. Jakieś traumatyczne doświadczenia?
@Kaliope_Brzeg: zauważ, że słowa "handlarz" używam w ściśle określonym kontekście. Poza tym: https://wsjp.pl/haslo/podglad/20597/handlarz (Wielki Slownik Jezyka Polskiego).
Jest roznica pomiedzy sprzedawcą który zwraca pieniadze w terminie lub nie zwraca ale przeprosi za kłopot i widać, że mu głupio vide "handlarz" ktory pieniedzy nie zwraca w terminie, jest bezczelny i arogancki a z tonu jego wypowiedzi jasno wynika, ze nic sie nie stalo i w czym jest problem. To nie jest tradycjny "sprzedawca".
O procedurze reklamacji nie wspomnę.
Przez 10 lat bylem handlowcem a przez 3 lata pracowalem w firmie ktora sprzedawala rzeczy na Allegro. Zawsze traktowalem klienta tak jakbym ja chcial byc traktowany (czyli dobrze i bezproblemowo). Nigdy nie bylo u mnie problemow z pilnowaniem terminów zwrótów pieniedzy czy problemow z reklamacją. Wyjątkiem były ewidentne uszkodzenia jak spalenie urzadzenia po przepieciu. Wtedy klient dostawal rabat na zakup nowej sztuki.
@Kaliope_Brzeg: A wszystko zaczeło się od reklamacji towaru który pękł i poparzył mi dotkliwie całą rekę a sprzedawca najpierw odmówił PRZYJĘCIA rekamacji bo on nie musi, później jak go Allegro "dojechało" to łaskawie zgodził się przyjąć ale NIE ZAMIERZAŁ oddać kosztów przesyłki. Skończyło się na tym, że stwierdził iż jestem nienormalny chcąc reklamować towar, że koronawirus to swietna metoda na selekcję naturalną takich jak ja i ze przyjedzie do mojego miasta spuścić mi wp-ie--ol (napisane nie wprost ale małpa by sie domyslila).
Od tego momentu wszelkie odstępstwa od powszechnie panujących zasad (ewentualne klopoty z reklamacja, brak zwrotu srodków po 30 dniach od odeslania) spotykaja sie z taka badz inna moją reakcją.
Istnieje cała masa innych platform sprzedażowych a nawet sklepy stacjonarne. Po co na siłę nadal masowo kupujesz i odsyłasz towar u tych tfu handlarzy tfu?
Wydaje mi się, że wielu kupujących odstępuje od umowy, wysyła zwrot i część z nich zapomina o fakcie zakładając iż pieniądze wpłyną na konto. Niektórzy sobie przypomną po czasie, nie znajdą w natłoku zakupów, maili i kaska u handlowca zostaje 😀💰
No bądźmy ludźmi, część z nich mają "hore curki" czy zwyczajnie chcą przyjanuszyć.