Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisałem b krótką opinie na temat tego przedmiotu , pozytywną . Czytałem wcześniej wiele podobnych opinii na innych aukcjach ,które nie były usunięte ,a tu nagle moja się nie spodobała. Czy to ma być ostatnia moja opinia na allegro i nie chcecie aby pisać opinie . O co tu chodzi?
Masz 2 opinie "o sprzedającym" i "o produkcie" a nie były pomieszane?
@nowel889 Cześć. 🙂 Przywróciłam Twoją opinię o produkcie.
Na przyszłość staraj się opisywać wyłącznie elementy dotyczące bezpośrednio produktu (pomijaj informacje o opisie, szybkości dostawy itp., to są informacje, które możesz zamieścić w komentarzu dla sprzedającego, a nie opinii produktowej).
@ko_alka Oj tam... oj tam... ☹️ To jest właśnie takie czepianie się, bo może niewłaściwa ocena, albo kolor liter nie taki, a może nie na temat...
A potem żale wielkie sprzedających że użytkownicy nie piszą opinii. No bo po co pisać??
Jeśli tak dbacie o formę to napiszcie standartową opinię do wszystkiego, klient niech tylko kliknie i po sprawie.
Właśnie cały sens opinii jest w autentyczności. A wy to zwalczacie.
@br. Rozumiem, co masz na myśli i dlatego przywróciłam tę opinię. Powyższa opinia została ukryta przez automat, który wyszukuje frazy sugerujące nieprawidłowe informacje w komentarzu.
@ko_alka Ok, więc proponuję zmienić parametry automatowi. A tak naprawdę to po co ta cenzura, sprawdzanie poprawności?
Wiem czasem są jakieś teksty obrażliwe lub wulgarne, w takim przypadku powinna być interwencja, ale po co jeśli nikt nie zgłasza zastrzeżeń ?. Pozwólcie się ludziom wypowiedzieć, to ułatwia współpracę, oranicza pole do dyskusji..... ech szkoda słów...
@br. to nie jest czepianie sie
Nie chciałbym aby w produktach które sprzedaję były opinie:
- nieprawidłowy opis
- opóźniona przesyłka
- krótki termin ważności
- niemila obsługa
U nas tego nie ma. Staramy sie szybko wysyłać zgodne z opisem produkty. Jeśłi opinie o transakcji pojawiają sie w komentarzu dotyczącym produktu - wówczas na błędzie lub złej woli jednego sprzedającego - cierpi dwudziestu innych którzy wysyałają szybko , sprawnie i poprawne produkty. Ponieważ w ich aukcjach te komentarze są także widoczne.
Wiec to aby opnia dotyczyla wyłacznie produktu jest bardzo istotne.
@_Likos_ Ok, pewnie chciałbyś być też młodszy i bogatszy. Ja też bym tak chciał.
Pozwól żeby inni cię swobodnie ocenili, wtedy to będzie miarodajne. I wiarygodne.
Bo to co piszesz to twoje wyobrażenie o sobie. Ja też nawiasem mówiąc uważam się za ideała.
A w meritum: napiszcie standartową formułkę opinię, niech tylko każdy kupujący kliknie i będziecie mieli pieknie.
Tylko że niewiarygodnie.
@br. ohh nie
niech kupujący oceni transakcje, opis i jej przebieg - w komentarzu dla sprzedającego jeśli my popełnimy błąd w opisie nie ma powodu aby wszyscy sprzedający dany produkt na tym cierpieli
Natomiast niech kupujący oceni produkt w miejscu do tego przeznaczonym . Jełsi produkt sie kupującemu nie podoba bo np szybko sie zepsuł oczywiście ma prawo to napisać w komentarzu o produkcie. Jeśłi takich komentarzy będzie dużo także dla sprzedających jest to sygnał że nie warto wiecej tego produktu mieć w swojej ofercie - to jest istotne aby eliminować niskie jakościowo produkty. My przy wystawianiu/ wznawianiu przeglądamy opinie o produkcie i te które mają gorsze oceny eliminujemy z naszej oferty.
Natomiast pisanie w komentarzu produktu opini że sprzedajacy opóźnił wysyłke -już nie jest moim zdaniem w porządku ponieważ tak naprawde wpływa na sprzedaż wszystkich który dany produkt sprzedają. Taki komentarz wręcz pomaga sprzedającym oferującym gorsza jakośc obsługi. A tego nie chcą ani kupujący, ani Allegro, ani rzetelni sprzedający.
@_Likos_ I myślisz że ktoś takie instrukcje będzie czytał? Właśnie usiłujesz zniechęcić kupujących do pisania jakichkolwiek opinii, po co się wysilać jesli sprzedający ma z tego tylko straty , obniżenie sprzedaży, moze i inne kłopoty ?
@br. napisanie opnii nie w tym miejscu to takze straty. Pewnie jeszcze większe
Twój argument zabrzmiał troche tak że sprzedający mieliby sie cieszyć z otrzymanych negatywów 🙂 bo przecież chca komentarze -to niech sie ciesza 🙂
Tutaj problem jest o tyle inny że jeden sprzedający otrzymuje gorsza opinie ( często załużenie) a kilkudziesięciu innych na tym cierpi.
Swoją drogą już sie zastanawiałem czy takie opinie oraz zezwalanie na nie przez allegro nie są "działaniem na szkode". Jeśłi ktoś wystawia opinie w produkcie któru oferuje pisząc tam o nierzetelności i opóźnionej przesyłce - świadomie bądz nie ale działa na moją szkoda jako sprzedającego dany produkt. Podobnie jak na szkode ilus tam innych sprzedających
Starałem sie wytłumaczyć wszystkim czytającym na czym polega problem. Ot i tyle
A jesli problem bedzie wystepował notorycznie a allegro nie poprawi katalogu - wówczas nikt nie bedzie czytał komentarzy do produktu - i wtedzy rzeczywiście stracą one sens.
No właśnie o to chodzi- żeby ocenili ciebie i produkty które sprzedajesz a nie zachowania konkurencji.
@_Likos_ wcześniej czy później allegro beknie za swoją produktyzację
łączenie opinii o produkcie różnych sprzedawców i pozwalanie na wpisy jawnie szkodzące producentom jest naganne
uokik powinien pochylić się nad kwestią, że zamiast one pomagać konsumentom mogą ich wprowadzać w błąd co do jakości produktu
np: opinie o tym samym produkcie przeznaczonym na różne rynki i itp
Dziękuję z przywrócenie mojej opinii.
Szkoda tylko, że chciałem odpowiedzieć merytorycznie a tu nagle wszystko zniknęło i już nie mogę tego odszukać . Tak naprawdę to mam już dość tej sprawy i tych komentarzy. Nie warto . Nie chce mi się pisać komentarzy,a później tracić czas bo ktoś nie potrafi zaprogramować prawidłowo algorytmu. i jeszcze kasuje odpowiedzi. Jeszcze do niedawna uważałem allegro za najlepszy sklep internetowy ale widzę że to się skończyło. Skasowanie tego komentarza jest tego najlepszym przykładem. co jest nieprawidłowego w zdaniu " bardzo fajny miernik" ? sztuczna inteligencja nie udała się i nigdy nie będzie działać dobrze .Nie idźcie tą drogą
Ten komentarz nie był merytoryczny. Był nie na temat.