Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak rozwiązać problem zgodnie z regulaminem Allegro?
Sprawa wygląda tak: Kupiłem 21 sierpnia u sprzedawcy PK-MOTO olej motocyklowy z terminem dostawy 23 sierpnia. Ponieważ w tym terminie przesyłka nie została nadana, a sprzedawca kręcił, że olej zaraz będzie wysłany (chociaż nie miał go na stanie) ponieważ przed wyjazdem musiałem wykonać serwis motocykla, dnia 31 sierpnia kupiłem potrzebny olej u innego sprzedawcy jednocześnie informując PK-MOTO, że rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot pieniędzy. W tym czasie została otwarta dyskusja. Mimo to sprzedający wysłał towar, który dostałem 4 września.
Po powrocie z wyjazdu w dniu 15 września, zobaczyłem, że dnia 6 września Allegro zwróciło mi pieniądze, za zakupiony towar.
Mam towar i dostałem zwrot pieniędzy. Sprawa niby prosta bo można odesłać towar... ale w sumie ten olej skoro już jest to by się mi przydał na kolejny serwis.
Jak ponownie zapłacić sprzedającemu aby wszystko było zgodnie z regulaminem Allegro?
Niestety nie udało się mi znaleźć jakiegoś sensownego kontaktu z pomocą Allegro...
Ktoś coś?
Krzysiek
Rozwiązaniem było, nie należało odbierać tego oleju. Rozumiem że teraz po tym wszystkim nie da się porozumieć ze sprzedającym? Systemowo nie da się tego rozwiązać.
sprzedawca ma gdzieś w zakładce nr do siebie to zadzwoń i się jakoś dogadajcie
Jak się potoczyła dyskusja? Przypadkiem nie otrzymałeś pieniędzy z Allegro protekt?
Czytałeś co napisałem?
Tak dostałem. Ale napisałem też, że jednak ten olej by się mi przydał i chciałbym go zostawić i ponownie za niego zapłacić. Tylko jak to zrobić aby było wszystko zgodnie z regulaminem Allegro.
Kupic jeszcze raz z oferfy sprżedawcy z odbior osobisty i napisac w wiadomosci do niego ze masz tamten wczesniejszy by nie wysylal
Ale systemowo się nie da, zostaje kontakt ze sprzedającym jak to jest możliwe.