Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dowiedziałam się, że przedmiot, który jest mi pilnie potrzebny sprzedający dostarczy dopiero za ok 3 tygodnie. Nie mogę tyle czekać, więc zamówiłam od innego sprzedającego gwarantującego dostawę za 3 dni. W szczegółach zakupów nie miałam już opcji anulowania zakupu więc wysłałam formularz zwrotu towaru. Co powinnam teraz zrobić, ponieważ aplikacja kieruje mnie do określenia formy zwrotu towaru itd., którego jeszcze mi nie przysłano. Czy pozostaje mi czekać i po odbiorze fizycznie go odesłać?
@juser80 Jeśli zgłosiłeś zwrot, to wystarczy. Warto jeszcze napisać do sprzedającego i poinformować go dodatkowo o rezygnacji. Sprzedający zwróci Ci pieniądze.
Też tak właśnie uważam, napisałam do sprzedającego. Płatności dokonałam przez Allegro Pay. Mam nadzieję, że nie będzie z tego kłopotu.
@juser80 Masz zakładkę "Moje zakupy" klikasz zwrot i już wystarczy , sprzedajacy nie wysłał więc powinien wg Allegro zwrócić środki w 2dni.
Nie wiem czy to tak działa. Ja zamówiłem towar potem się rozmyśliłem zgłosiłem zwrot mimo że towar nie został jeszcze wysłany, pisałem do sprzedającego a i tak musiałem czekać na towar jak przyjdzie.
Tak z ciekawości, przy zakupie nie było informacji o czasie wysyłki ? Wyraźnie podanego ,według zaleceń Allegro , czyli w ich odpowiednich zakładkach ? Czy dopiero po zakupie sprzedający poinformował o opóźnieniu w wysyłce ?
Kupowałam dwa przedmioty w tego sprzedającego i zwróciłam uwagę na termin dostawy, najprawdopodobniej na ten pierwszy był krótki, a na drugi produkt już nie. Zauważyłam dopiero gdy przesyłka nie została nadana do paczkomatu w przewidywanym terminie...
@juser80 a jeśli był to produkt spersonalizowany i była o tym informacja, to być może nie przysługuje ci prawo zwrotu. Może chociaż link do aukcji, to sprawdzimy jakie były tam warunki oferty. My analizujemy fakty, a nie klepiemy postów bezmyślnie jak Lew.
Nie, to nie był produkt spersonalizowany. Kupione były dwa produkty. Na drugi faktycznie termin był odległy, a zwróciłam uwagę wrzucając do koszyka tylko pierwszy. To księgarnia. Tamta oferta już widnieje jako zakończona, w nowej widoczny jest długi termin planowanej dostawy.
Acha. "Nie zwróciłam uwagi" , panie moderatorki, może warto by to jednak , tak jak lubicie, "zgłosić to do odpowiedniego działu" bo klienci jednak gubią sie w waszych zakładkach i czasach dostaw ? Warto jednak by to poprawić żeby było to wyraźniej podawanie. A wiem że sie da bo tak zrobiliście w częściach elektronicznych. Nie zakupię jeśli nie potwierdzę że zapoznałem sie ze stanem towaru. Więc może, jeśli coś ma wysyłkę dłuższą też dodać opcję "ZAPOZNAŁEM SIE Z CZASEM WYSYŁKI DŁUŻSZYM NIŻ NA WCZORAJ " ?
Osobiście zdarzyło mi się to pierwszy raz od kilkunastu lat, więc nie widzę większego problemu. Kupując dwie książki nie spodziewałam się że jedna z nich może być dopiero za 18 dni. A pierwsza za 3 dni....
@juser80 Nie daj się wciągnąć w ich narracje- sprzedających masz prawo odstąpić od umowy zakupu w każdym momencie.
No tak 😐
@LEW433 napisał(a):
@juser80 Nie daj się wciągnąć w ich narracje- sprzedających masz prawo odstąpić od umowy zakupu w każdym momencie.
@LEW433 Może chcesz się ze mną spotkać w sądzie i udowodnić swoje teorie wyssane z palca? W tym miejscu wzywam Ciebie do podania konkretnego przepisu, w którym przy zamówieniu spersonalizowanym możesz zrezygnować z zakupu w każdym momencie.
Spotykaj się z kim chcesz i kiedy chcesz, towar nie został dostarczony i do czasu otrzymania ma prawo odstąpić od umowy zakupu w każdym momencie do tego czasu a wy tu nastraszacie go jakby komuś coś złego zrobił. Więc czytaj cały wątek i od samego początku kupujący pisze że towaru jeszcze nie otrzymał i ta odpowiedź się do tego odnosi, nie wyrywaj z kontekstu.
@LEW433 Przepisy proszę podać, które pozwalają na rezygnację z zakupu spersonalizowanego w każdym momencie przed wysyłką. Czy ta prośba za trudna? Ja wiem kiedy i na jakich zasadach może się to odbyć, ale jest ale. Więc wykładnię przepisów proszę, a nie wymysły.
Na długość wysyłki miał wpływ jeden z produktów w koszyku. Może mógłby pojawiać się wówczas komunikat, że jeden z produktów ma dłuższy termin realizacji 🤷 i nie czuję się skłócona 😉 pierwszy raz korzystam z tego miejsca i zapewniliście mnie, że wszystko gra, to mi wystarczy! Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego popołudnia.
Właśnie dlatego sie zapytałem i zaciekawiłem tematem . Absolutnie nic Ci ne zarzucam. Po prostu jako sprzedający mam podobne sytuacje czasami . Allegro mogło by to poprawić odpowiednim powiadomieniem, ostrzeżeniem że przedmioty w koszyku mają różny czas wysyłki. Było by prościej i wygodniej tak dla sprzedających i kupujących.