anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupiony telefon się zepsuł

MAMY ROZWIĄZANIE!
galizney
#8 Zapaleniec#

A więc o to historia:

Kupiłem telefon powystawowy 9 kwietnia od sprzedawcy który jest jakimś salonem tel.  Przyszedł, używałem, po 3 tygodniach się zepsuł (Czarny ekran zero reakcji - nie wystarczy coś wcisnąć). No dobra po tygodniu przyszedł z naprawy (dane zostały). Dziś po tygodniu od naprawy zamknąłem dyskusje, a po kilku godzinach to samo, tel. się zepsuł.

Czy po tym czasie jest możliwość zwrotu towaru? Oczywiście nie dlatego, że mi się nie podoba tylko np. wada ukryta czy coś. Ma to jakiś sens?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

Złóż drugą pisemną reklamację na podstawie art.560 Kc, w której napisz, że z powodu wady istotnej odstępujesz od umowy i żądasz zwrotu wszystkich kosztów, także odesłania. Jeśli jest to druga usterka tego samego sprzętu, sprzedawca nie może nie spełnić żądania, musi oddać pieniądze. Przepisy o rękojmi są tak skonstruowane, aby sprzedawca nie mógł w nieskończoność naprawiać wadliwego sprzętu, tylko po wystąpieniu drugiej wady musi zwrócić wpłatę. Niepotrzebnie zamknąłeś Dyskusję, teraz poproś o pomoc Allegro w tej sparawie tędy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... jeśli sprzedawca będzie stwarzał problem.

oznacz moderatorów
galizney
#8 Zapaleniec#

Można to napisać elektronicznie? I wysłać np w załączniku w dyskusji? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Przecież zamknąłeś dyskusję, wyślij mailem i zapytaj, jaką przesyłką odesłać telefon.

oznacz moderatorów
galizney
#8 Zapaleniec#

dyskusja jest znowu aktywna. Będę działał. Dzięki za naprowadzenie na odpowiedni tekst w Kc.

oznacz moderatorów