Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A więc o to historia:
Kupiłem telefon powystawowy 9 kwietnia od sprzedawcy który jest jakimś salonem tel. Przyszedł, używałem, po 3 tygodniach się zepsuł (Czarny ekran zero reakcji - nie wystarczy coś wcisnąć). No dobra po tygodniu przyszedł z naprawy (dane zostały). Dziś po tygodniu od naprawy zamknąłem dyskusje, a po kilku godzinach to samo, tel. się zepsuł.
Czy po tym czasie jest możliwość zwrotu towaru? Oczywiście nie dlatego, że mi się nie podoba tylko np. wada ukryta czy coś. Ma to jakiś sens?
Złóż drugą pisemną reklamację na podstawie art.560 Kc, w której napisz, że z powodu wady istotnej odstępujesz od umowy i żądasz zwrotu wszystkich kosztów, także odesłania. Jeśli jest to druga usterka tego samego sprzętu, sprzedawca nie może nie spełnić żądania, musi oddać pieniądze. Przepisy o rękojmi są tak skonstruowane, aby sprzedawca nie mógł w nieskończoność naprawiać wadliwego sprzętu, tylko po wystąpieniu drugiej wady musi zwrócić wpłatę. Niepotrzebnie zamknąłeś Dyskusję, teraz poproś o pomoc Allegro w tej sparawie tędy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... jeśli sprzedawca będzie stwarzał problem.
Można to napisać elektronicznie? I wysłać np w załączniku w dyskusji?
Przecież zamknąłeś dyskusję, wyślij mailem i zapytaj, jaką przesyłką odesłać telefon.
dyskusja jest znowu aktywna. Będę działał. Dzięki za naprowadzenie na odpowiedni tekst w Kc.