Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miał ktoś tak że przy próbie kupna kart paysafecard konto zostało zablokowane?
A od kogo chciałeś kupić te karty?
Jakiekolwiek sprzedawce bym nie wybrał, komunikat że konto zablokowane
Prawdopodobnie masz zablokowane konto niezależnie od tego co kupujesz
@peuelute skontaktuj się z nami przez formularz.
Skontaktowałem, zero odzewu 🙂 Minęło 24h
@peuelute nasi doradcy odpowiadają na zgłoszenia w kolejności ich otrzymania. Wierzę, że wkrótce otrzymasz odpowiedź od naszego supportu.
W pierwszej chwili, odpowiedź dostałem po godzinie, teraz z dwóch stron zero odzewu
Ba, zgłosiłem dwa dni temu, że przy próbie kupna paysafecard wyskakuje błąd - dostałem odpowiedź:
"
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Bardzo dobrze, że Pan do mnie napisał - już wyjaśniam.
Nałożyliśmy ograniczenia ze względów bezpieczeństwa. Właśnie przekazałam zgłoszenie do zespołu, który zdejmie ograniczenie z Pana konta, dzięki czemu będzie mógł Pan bez przeszkód kupować. Proszę się nie martwić - najczęściej zajmuje to nie dłużej niż godzinę.
Jeżeli chciałby Pan zapoznać się z powodem tego działania, to zrobiliśmy to na podstawie artykułu 2.12. b. Regulaminu Allegro. Aby nie musiał Pan szukać, podaję poniżej link do regulaminu:
Mam nadzieję, że podobny problem nie wystąpi w przyszłości. Gdyby miał Pan do mnie dodatkowe pytania, proszę o kontakt.
"
Po czym, dosłownie po 3 minutach dostałem kolejnego maila
"
Dzień dobry,
informujemy, że zawiesiliśmy Twoje konto z powodu naruszenia obowiązujących w Allegro zasad.
Wszystkie wystawione przedmioty na Twoim koncie zostały automatycznie usunięte, a aktualne oferty kupna na przedmioty innych Użytkowników anulowane.
Ten e-mail został wysłany automatycznie przez serwis Allegro. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Administratorami Allegro za pomocą odnośnika do formularza kontaktowego:
"
I od tego momentu zero odzewu. Miało być wyjaśnienie sytuacji i "odblokowanie" chwilowo zablokowanego konta a zostało zawieszone ot tak i zerwany kontakt
No wspaniale
@peuelute nie zostawiamy naszych klientów bez pomocy. Na pewno otrzymasz kompleksowe wyjaśnienia dotyczące podjętej decyzji. Priorytetem jest dla nas zawsze bezpieczeństwo transakcji.