Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zainstalowałm apke ale nie widzę kuponu na 15 zł zniżki.
Gdzie mogę go zobaczyć?
@Client:134416013 Czy po zalogowaniu do aplikacji nie widzisz banera z informacją o kuponie na stronie głównej?
widzę tylko baner, że jestem smart i info o kwocie PAY.
@Client:134416013 Kiedy zainstalowałaś aplikację?
2-3 tygodnie temu gdy dostałam @ że przysługują mi dwa kupony po 15 zł, nie widziałam ich i odpuściłam temat.
Dziś znowu przyszedł @ o dwóch kuponach po 15 zł, odinstalowałam apkę i zainstalowałam jeszcze raz
@Client:134416013 Zgodnie z regulaminem pierwszy kupon można było odebrać po zainstalowaniu aplikacji. Aby otrzymać kolejny, należało dokonać zakupu w aplikacji na kwotę minimum 59 zł (bez kosztów dostawy).
Wklej tutaj zrzut ekranu z widokiem treści wiadomości, którą dzisiaj otrzymałaś.
to spełniłam wszystjkie warunki, po zainstalowaniu apki dokonałam dwóch zakupów, każdy powywej 59 zł
@Client:134416013 Podaj numery tych zamówień. Na koncie, z którego piszesz, nie ma zamówień dokonanych w aplikacji.
2b2b3c20-2fc2-11f0-8f4f-33183e81f667
ac20bc10-2eff-11f0-9b69-8d8c034e560a
@Client:134416013 oba te zamówienia zostały złożone przez przeglądarkę na komputerze, nie w aplikacji.
rozumiem, czyli w tej sytuacji nie ma szans za znizki po 15 zł?
@Client:134416013 do 30 maja możesz skorzystać z kuponu za zainstalowanie aplikacji 🙂
Jest dostępny na formularzu dostawy płatności po wybraniu metody płatności, w części Twoje zniżki. Kupon za zakupy możesz otrzymać jeśli spełnisz warunki (zakup w aplikacji za minimum 59 zł).