Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy to trzeba być nowym użytkownikiem opcji Smart?
@Bruce81 To promocja kierowana do wybranej grupy klientów. Jeśli otrzymałeś tę wiadomość, możesz skorzystać z promocji na koncie, do którego przypisany jest ten adres mailowy.
Dzięki za info , tak dostałem tą informację na email tylko ciekawe czy to idzie z automatu po trzech zakupach gdyż nic nie widzę by kupon aktywować itp
@Bruce81 informacje o kampanii zobaczysz:
Czy tę wiadomość otrzymałeś na e-mail przypisany do konta, z którego piszesz? Ponieważ to konto nie spełnia warunków tej promocji, więc może nie widzisz tych informacji, bo jesteś zalogowany na innym koncie.
Otrzymałem na właściwy e-mail z informacją o kuponie i jestem zalogowany na właściwe konto więc?
@Bruce81 Jeśli spełniasz wszystkie warunki kupon powinien być widoczny do wykorzystania w formularzu płatności i dostawy. Jeśli go nie widzisz, poproszę o zrzut ekranu, a będziemy to wyjaśniać.