Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Standardowe zakupy z usługą Smart z dnia 10.08.22, chciałam wykorzystać kupon 10 Monet, kliknęłam go, koszt zakupów się obniżył. Zajęta potwierdzeniem płatności w aplikacji mobilnej banku, nie zwracałam już uwagi na kwotę. Dopiero po chwili, gdy pojawiła się informacja z banku o pobranej kwocie za zakupy -spostrzegłam, że suma ta jest większa, czyli nie pomniejszona o kupon z Monetami. Reasumując: zakupy bez obniżki a kuponu z Monetami brak..
Jeżeli nie doszło do zakupu to powinien być, ale jak go nie to powinien powrócić w ciągu 24godz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/monety
może zakup na Allegro Lokalne a tam nie działają zniżki.
Sprawdzę po 24 godzinach czy kupon wrócił... teraz dalej widnieje info :
@-sonia-79 sprawdziłam tą płatność, faktycznie przy zamówieniu nr e38816b3-18d9-11ed-846d-cd89d0498556 nie został wykorzystany kupon, jest on wciąż widoczny w tej zakładce jest ważny przez 14 dni (czyli do 24.08.2022r.). Wygląda to tak jakbyś wymieniła monety na kupon, ale nie wykorzystała go przy płatności. Przykro mi, ponieważ rozumiem, że jesteś pewna, że kwota została obniżona, jednak nie mam możliwości sprawdzenia tego, ponieważ u nas w systemie kupon widnieje jako niewykorzystany.
Dziękuję za odpowiedź, sprawdziłam-kupon mogę wykorzystać przy kolejnych zakupach. Coś poszło nie tak przy wspomnianej płatności, szkoda bo teraz kupon jest ograniczony czasowo a nie planowałam zakupów w terminie jego ważności.
Pozdrawiam.
@-sonia-79 czy chcesz abym poprosiła w Twoim imieniu o wymianę kuponu z powrotem na monety? Wówczas termin na wykorzystanie będzie dłuższy 🙂
Tak, poproszę 🙂
@-sonia-79 wysłane 🙂 Wrócę jeszcze z potwierdzeniem, gdy otrzymam odpowiedź, żebyś była spokojna, że monety czekają.
Diękuję! 😀
@-sonia-79 zrobione 🙂 Monety wróciły na konto i zobaczysz je tutaj.
Monety wróciły 🙂 Bardzo dziękuję za pozytywne rozwiązanie mojego problemu! Pozdrawiam 🙂