Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odebrałam z One Boxa paczkę do innej osoby i od innego Sprzedającego. Po kontakcie z Allegro i obsługą techniczną automatu otrzymaną paczkę oddałam. Ale mojej paczki nie ma. Mija już tydzień a nikt nie poczuwa się do obowiązku naprawienia szkody. Co robić?
@bemis pewnie Twoją paczkę dostał kto inny, napisz do sprzedawcy niech złoży reklamację lub sama to zrób https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje, bo czekać będziesz tak dalej 😉
Sprzedawca nie reaguje, Allegro ciągle odpisuje, że ustala co się stało z moją paczką.
Za przesyłkę do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy i jak to zakup od firmy to zgłoś reklamację u sprzedającego, niech CI wyśle inny towar i rozwiąże problem:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nie mogę rozpocząć dyskusji gdyż przesyłka ma status doręczonej - nie można przejść do dalszej części formularza a Sprzedający nie odpowiada na maile
@bemis dyskusję możesz założyć nie tylko z powodu braku otrzymania towaru. Zapoznałam się z Twoją korespondencją z Doradcą i otrzymałaś informację, że jesteśmy w trakcie lokalizowania przesyłki. Masz również możliwość złożenia reklamacji - tutaj.
Złożyłam oficjalną reklamację