Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do tej pory, aby usunąć ocenę sprzedaży, konieczny był kontakt z pracownikiem Allegro lub też zgoda na prośbę otrzymaną od sprzedającego. Obecnie ocenę usuniesz lub edytujesz samodzielnie. Zrobisz to z poziomu zakładki Moje zakupy. Wybierz przycisk [szczegóły zakupu], a następnie kliknij w [Pokaż ocenę].
W kolejnym kroku zmienisz lub usuniesz ocenę - zrobisz to tylko raz. Masz na to 90 dni od zakupu.
Po zatwierdzeniu zmiany, sprzedający otrzyma powiadomienie mejlowe.
@mr_oma Jaka jest przewidziana forma obrony dla sprzedawcy w tej nowej formie oceny? Czy będzie w końcu jakiś obowiązek klienta do uzasadnienia wystawianej ,zaniżonej ocenie? Czy sprzedawca będzie mógł odwołać się gdy uzna że ocena jest niesprawiedliwa?
Auć. To teraz jak upadnie i się połamie to będzie czym szantażować sprzedawców....
Frezarka to kompletny szajs po pierwszym użyciu wysiadła i nadaje się tylko do kosza to powinno być karane wysyłający dobrze wie co wysyla
@mr_oma czy planujecie możliwość oceny sprzedawcy i produktu przez dłuższy okres? Rękojmia (niezgodność z umową) w Polsce to 2 lata, a w zasadzie 3 lata (w ostatni dzień dwuletniego okresu można zauważyć wadę i zgłosić ją w ciągu roku, więc de facto daje to 3 lata "ochrony").
90 dni na ocenę sprzedawcy to niewiele. W wielu przypadkach, gdy towar się zepsuje sprzedający ma to w... nosie. W takiej sytuacji chciałbym móc go ocenić w trakcie jego zobowiązania wobec mnie. Zakup towaru nie kończy się w momencie opłacenia, ale trwa do zakończenia okresu ochronnego.
@reboot23 Maja już opuściła nasz zespół, ale w jej zastępstwie chciałabym Ci odpowiedzieć, że nie, nie planujemy zmian w tej kwestii. W tej chwilę na ocenę sprzedającego macie 90 dni, natomiast na ocenę produktu 12 miesięcy i w najbliższym czasie te terminy nie zmienią się.