Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pieniądze nie doszły oczywiście na konto dostałam maila od Allegro ze dane są niezgodne z danymi właściciela konta. Pieniądze z wypłaty nie wróciły na Allegro nadal jest -511. Czy wrócą ? Bo nie wiem jak zrobić zwrot kupującego.
@Duralesko Ciekawe, jak Allegro zweryfikowało podane konto do wypłat, skoro dane są niezgodne 🙂
Muszą wrócić. Nikt nie może Ci ich zabrać. Znając Allegro, potrwa to zapewne kilka dni. W tym czasie zmień numer konta w celu powtórnej wypłaty środków. Jeśli nie chcesz wypłacać, możesz też zwrócić.
Wysłałam 1,01 z konta w celu weryfikacji myślałam ze to nie ma znaczenia ze konto podałam córki. Teraz już wiem ze ma. Trudno... czekam za zwrotem bo ani widu ani słychu.
@Duralesko Jeśli dane są niezgodne, nie powinnaś mieć możliwości wypłaty na konto córki, więc pieniądze pewnie nadal tam są. Zmień nr konta na własne i wpłać środki.
Obrazek jest dla nas nie widoczny, musi moderator zatwierdzić. W regulaminie Allegro jest napisane o tych danych konta, muszą być takie same.
@Duralesko Widzę, że zleciłaś wypłatę przed próbą zmiany danych do wypłat. Nie masz środków na rachunku, który wcześniej był przypisany do Twojego konta?
Jeśli jest to rachunek zamknięty, bank w ciągu 7 dni zwróci środki i po zmianie danych na aktualne, będziesz je mogła wypłacić.
Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku, którego dane są zgodne z danymi konta Allegro. Właśnie na tym polega weryfikacja - operator płatności sprawdza czy środki są przekazywane właścicielowi konta Allegro.