anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupuje i płacę - automatyczna płatność - nie pobięra z konta ( ale kasa trafia do sprzedającego)

MAMY ROZWIĄZANIE!
hubiii_sqad
#2 Obserwator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam

Niedawno (20.07) spotkałem się z takim dziwnym problemem, kupowałem towar i przypadkowo kliknąłem przycisk KUPUJE I PŁACĘ, po czym otwarły się okna o transakcji i po chwili pozamykały że zamówienie zostało opłacone, nie dostałem potwierdzenia sms, kodu itp. Sprawdziłem w historii mbank czy pieniądze w jakiś sposób zeszły ale nie zostały pobrane żadne. Anulowałem szybko zakup, żeby kupić tradycyjną metodą bo chciałem kupić z wyborem miejsca wysyłki itp. Zakupiłem towar drugi raz już tą drugą metodą. Sprzedawcy napisałem że anulowałem zamówienie bo był problem z płatnością i dostaje od niego informację że on pieniądze za pierwszą tranzakcie dostał. Czy to jakiś wewnętrzny błąd jest? czy ta płatność pomiędzy Allegro a moim bankiem gdzieś wisi ? Bo pewnie za chwilę będą chcieli mi zwrócić pieniądze na konto których ode mnie nie dostali.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
_Likos_
#21 Demiurg#

@hubiii_sqad   a nie masz czasem podpisanej jakiejś umowy na limit kredytowy? Np allegro Pay ?

Być może płatność poszła z Twojego limitu kredytowego.

Jeśli środki nie zeszłu z konta to jedyna możliwośc jaka mi przychodzi do głowy.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@hubiii_sqad Cześć. Dla anulowanego zamówienia numer 24be01a0-083e-11ed-b244-69147d203b23 wybrałeś metodę płatności mTransfer mobilny. Taką usługę musiałeś aktywować w swojej aplikacji bankowej: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/mtransfer-mobilny/

Sprzedający powinien zwrócić Ci pieniądze za anulowane zamówienie, a środki trafią na konto bankowe, z którego opłacono zamówienie.

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
hubiii_sqad
#2 Obserwator#

@ko_alka

Dziekuje za informacje, godzinę zajęło mi analizowanie co może być nie tak, i chyba znalazłem powód. Faktycznie był transfer mobilny zrealizowany, znalazłem informację dopiero po zalogowaniu się na konto Mbanku i sprawdziłem ustawienia transferu mobilnego który był przekierowany na konto firmowe, tam faktycznie widać pobraną kwotę ( i już zwróconą).

 

_Likos_ dzieki za szybką odpowiedź. Na szczęście kredytów nie mam, 😄 a płatności mobilne szły z firmowego, dla tego nie mogłem znaleźć pobranych środków.

pozdr i dziękuje za poświęcony czas. 

oznacz moderatorów