anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD nie odebrał przesylki do zwrotu(oplacone) jak ustalic kolejny termin i adres

Client:75656949
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłem przedmiot do zwrotu że względu na gabaryty musiałem skorzystać z kuriera DPD na adres ale nie spotkaliśmy się i przesyłka nie została odebrana, jak wznowić wysyłkę w nowym terminie i adresie lub przelazanie jed do DPDpikup.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:75656949 Skontaktuj się z DPD i dowiedz się jak to rozwiązać.

oznacz moderatorów

Client:75656949
#7 Wielbiciel#

Tylko alegro może ustalić inny termin dostawy lub adres, że względu na to iż oni są poodmiotem zgłaszającym zwrot.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak Smart to pomogą ale jak we własnym zakresie to nie.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów