Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dwóch tygodni kurier inpost zamiast przyjechać do domu z paczka nie pojawia się tylko od razu zwraca paczki do nadawcy. Nie wiem co robić.
Jeśli nie otrzymujesz przesyłek, nie ma prób doręczenia, zgłoś reklamację sprzedawcy - to on odpowiada względem kupującego za przesyłkę do czasu jej wydania.
@xyz96 skoro problem jest od 2 tygodni to takie zachowanie kuriera należy zgłosić nie tyle sprzedawcy co firmie przewozowej! Jakim cudem sprzedawca ma jeszcze odpowiadać za działania kuriera na danym terenie. Niedługo z takim podejściem to sprzedawca będzie 24h na telefonie i przy kompie, bo jak nie będzie się zajmował sprzedażą, to będzie załatwiał problemy za klientów, którzy w tym czasie będą woleli poleżeć z piwkiem w ręku na leżaku....
Podejrzewam, że tutaj mogło dojść do spięcia na linii adresatka-kurier, więc obecnie, Pani ma "wieczne awizo". Nic nowego z tego co słyszę od zaprzyjaźnionych kurierów.
@konto zamknięte Na sprzedającym spoczywa obowiązek dostarczenia towaru a nie leżenia z piwkiem
@LEW433 Czytaj uważnie-@www_otosek_pl napisał o kliencie z piwkiem.
A tak w ogóle to trza nam zatrudnić własnego rozwoziciela-donosiciela.Dać mu wypłatę i odprowadzić od tego- niego prowizję.
@konto zamknięte mylisz się, prawo stanowi inaczej, czyli sprzedawca odpowiada za działanie kuriera w ogóle, a nie tylko na danym terenie. UOKiK zamieszcza w swym rejestrze wiele klauzul niedozwolonych o brzmieniu "nie odpowiadam za działanie poczty" itp.
art. 548 Kc
Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. Postanowienia mniej korzystne dla kupującego są nieważne.
Dodam, że dla kupującego przewoźnik nie jest stroną, jest nią sprzedawca i to jemu kupujący zgłasza nieprawidłowości tego rodzaju.
@xyz96 Hm, mam pytanie - czy przewoźnik jest za cokolwiek odpowiedzialny w tym łańcuchu zdarzeń?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Jest odpowiedzialny za wszystkie nieprawidłowości w trakcie dostawy, ale względem tego, z kim zawierał umowę, czyli względem sprzedawcy. Kupującego to nie interesuje, on zawierał umowę na zakup rzeczy i jej dostarczenie ze sprzedającym.
@xyz96 @LEW433 bez przesady. To teraz niech każdy się zasłania tymi debilnymi przepisami z UOKiK to zniknie z rynku z 90% sklepów internetowych. Kto będzie miał cierpliwość non stop załatwiać wszystko za klienta? Skoro tu sytuacja trwa od 2 tygodni to nie jest winien żaden sprzedawca, a jedynie kurier, konkretny człowiek. Takie coś powinna sobie wyjaśniać adresatka z firmą przewozową bo podejrzewam, że problem jest w tym, że albo się pokłóciła z kurierem, albo nie chce mu się jechać gdzieś "na koniec świata" (choć pewnie przez 2 tygodnie już by tam zajrzał). Obstawiam więc powód 1.
Ja raz miałem taką sytuację, ale klientka otwarcie mi powiedziała, że się pokłóciła z kurierem, który robi jej na złość. Podobno podjeżdża pod dom, zatrąbi i odjeżdża. Zgłosiłem to co prawda wtedy do Inpostu, ale tylko dlatego, że mam namiar na kierownika działu reklamacji. Gdybym miał to robić przez infolinię i czekać w kolejce to najzwyczajniej, nie miałbym na to czasu.
Jeśli ja jestem kupującym, mam numer nadania i mam jakiś problem z kurierem bo nie przyjechał albo coś, to sam to załatwiam, a nie zawracam d..ę sprzedawcy. Wiem bowiem, że sam to zrobię szybciej. Sprzedawcy zgłaszam sprawę gdy to sprzedawca jest czemuś winien.
Świat się kończy normalnie....
@konto zamknięte
Świat się kończy normalnie....
Tak - dopóki jeden będzie szczuł na drugiego.A wszystkiemu winien sprzedawca.
@pulkownik66 wiesz, ja rozumiem sytuację jeśli np. na śledzeniu nie byłoby próby doręczenia itp. Wtedy jak by paczka do mnie wróciła to sam bym próbował wyjaśniać co i jak. Jednak nie sytuacja gdzie przez 2 tygodnie klientka ma ewidentnie problem z konkretnym kurierem czy firmą przewozową. W takiej sytuacji normalną rzeczą jest, że to ona powinna wyjaśnić to sobie z Inpostem i zapytać w czym tam jest problem. No, ale słuchając np. @xyz96 bardziej normalną rzeczą jest teraz zrzucanie tych formalności np. na 10 sprzedawców, którzy by jej w tym czasie wysłali towar...
Niedługo będzie jak w USA. Jak jakiś problem to będzie tekst "skontaktuje się z Panem mój prawnik" 😄
Strach pomyśleć jak ten świat będzie wyglądał za jakieś 20 lat. Żyć się normalnie nie da.
Poza tym @xyz96 i @LEW433 jeśli na śledzeniu sprzedawca będzie np. widział, że próby doręczenia były, to co ma niby robić? Bo jak dla mnie, w takiej sytuacji pozostaje jedynie obciążenie jeszcze klienta za powrót paczki.
O, przypomniała mi się ciekawa historia.
Wklejam treść maili od klienta.
Od razu napiszę, że klient wybrał przesyłkę KURIEREM, a teraz patrzcie co mi pisał:
"
Witam moge się dowiedzieć jaki jest kod packzomatu ?
2020-04-28 12:09
albo jak odebrać?
2020-04-28 12:09
Odpisałem więc, że przecież wybrał kuriera. Na co dostałem taki tekst
Rozumiem nie wiem jak odbierać paczkek czy może pan mi wysłać pod adres proszę bardzo kurieriem bo bardzo mi zależy na tym kięrzu bo dla sumików
2020-04-28 13:05
oo dziękuje ;anu
2020-04-28 13:12
panu* bardzi
2020-04-28 13:12
bardzo
2020-04-28 13:12
Klient dostał oczywiście też numer nadania w celu śledzenia.
Po czym i tak dostawałem takie pytania
Witam Przepraszam że o to zapytam ale kiedy będzie moja paczka z kiełżem ?
2020-04-29 11:43
A teraz ciekawostka ze śledzenia tamtej paczki (sprawdźcie daty):
"28 Kwi 2020, 13:19
W doręczeniu.
Kurier InPost nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem. Kolejna próba doręczenia nastąpi w następnym dniu roboczym."
"29 Kwi 2020, 18:46
W doręczeniu.
Kurier InPost nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem. Kolejna próba doręczenia nastąpi w następnym dniu roboczym."
Finalnie paczka do mnie wróciła. Jak napisałem klientowi aby zwrócił mi koszt tej przesyłki, to nabrał wody w usta. Koszt produktu to było 9,9zł (i to w cenie sprzedaży), a za przesyłkę powrotną zapłaciłem kilka złotych więcej...
Więc niektórzy albo się dobrze bawią, albo nie wiem już co o tym myśleć.
@konto zamknięte Na szczęście bardzo rzadko, ale też trafiajo mi się takie prawdziwki.Ale Twoja historia jest the best😂😁🤣
Nie można zarzucić że xyz i lew nie pomagają , a l e- trochę więcej dystansu .Nie tylko że sprzedający jest za wszystko odpowiedzialny, także z pandemię i koklusz
Odnośnie takich "kwiatków" z klientami, próbami doręczeń itp. to zobacz na to:
Kobieta zrobiła mi aferę, że (jej zdaniem) nie wysłałem paczki na czas. Mało tego, twierdziła, że zrobiłem to dopiero po interwencji Allegro 🙂
U państwa w aplikacji inpost paczka była gotowa do nadania od poniedziałku. Wysłana w piątek po interwencji Allegro. I to nie są 3 dni robocze. Jak najbardziej nie mam zamiaru więcej korzystać z państwa usług
2020-04-29 19:12
Na to odpisałem
"To w takim razie pomyliła Pani sprzedawców i ja nie mam zamiaru obrywać za kogoś innego.
Towar kupiła Pani 14.04 (wtorek). W związku z tym, paczka została wysłana planowo, 17.04 w piątek.
Żadnej interwencji Allegro nie było i paczka od żadnego poniedziałku nie była gotowa. Nie wiem więc kompletnie o czym Pani pisze. Bo te pretensje na pewno nie dotyczą transakcji z moją firmą.
Gdzie tu Pani widzi opóźnienie? Są dokładnie 3 dni robocze, tak jak w warunkach aukcji."
W odpowiedzi szanowna Pani napisała 🙂
"Chyba sobie Panstow żartują. Szczyt bezczelności. I prostactwa w odpowiedziach.
Proszę sobie policzyć ile jest dni od 18.04 do 25.04. Paczka zgodnie z aplikacją inpost i śledzeniem na Allegro była gotowa do nadania od pon 20.04 (w załączeniu screen) a wysłana 25.04 wiec zamiast w chamski sposób obrażać kupujących proszę na przyszłość dokładnie sprawdzać. Bardzo dziwne by to było gdybym kupiła 21.04 a paczka byłaby gotowa dzień wcześniej nieprawdaż?"
Do tego maila dołączyła mi screen z aplikacji gdzie DATA NADANIA to był 20.04!!! i status OCZEKUJE NA NADANIE ! Następny wpis 24.04 z wpisem, że nadano.
Przypominam, że u mnie paczka była wysłana 17.04 o czym informowałem klientkę, ale dostałem odpowiedź, że to szczyt prostactwa i bezczelności 😄 Klientka oczywiście miała numer mojej przesyłki, ale nie szło jej przetłumaczyć, że to o co się czepia nie jest ode mnie. Nie chciało jej się nawet porównać tych 2 numerów i zobaczyć, że to są 2 różne przesyłki.
Jak widzisz, czasami jest z jednej strony wesoło, ale z drugiej, naprawdę co się człowiek nasłucha to szok.
Stąd też czasami noty albo komentarze wystawiane po 2 miesiącach z kapelusza.
Kiedyś nawet dostałem negatywa gdzie klientka na szczęście napisała, że chodzi o jakąś szminkę (którymi ja w życiu nie handlowałem).
@konto zamknięte
Nic dodać - nic ująć
Dramat. Ludzie z niewiadomego powodu- dziczeją.Technika postępuje w szybkim tempie,lecz nie którzy nie nadążają.
@pulkownik66 zapomniałem jeszcze napisać, że od klientki, która pomyliła te przesyłki dostałem jeszcze w "nagrodę" taki komentarz. Koszt wysyłki paczkomat za 8,99 też oczywiście za drogo 😉
|
Długi czas dostawy
@konto zamknięte
"Stąd też czasami noty albo komentarze wystawiane po 2 miesiącach z kapelusza.
Kiedyś nawet dostałem negatywa gdzie klientka na szczęście napisała, że chodzi o jakąś szminkę (którymi ja w życiu nie handlowałem)."
Nie ogarniam jak można tak nie ogarniać, skoro podczas wystawiania komentarza widać tytuł aukcji, miniaturkę i można sobie nawet kliknąć żeby dokładnie sprawdzić co to było🙄
Coraz częściej tak sobie myślę, że zanim ktoś będzie miał prawo korzystać z internetów, powinien przejść 200-godzinny kurs, a następnie zdać egzamin poświadczający wiedzę. Na koniec jeszcze tylko test IQ oraz badania psychologiczne i już, można surfować😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
jeszcze tylko test IQ oraz badania psychologiczne i już, można surfować
och te badania.
No to byłby koniec internetu.
@pulkownik66 Oraz gradobicie i trzęsienie ziemi😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Tak- zapomniałem, a to przecież ważne😅
@konto zamknięte Szkoda czasu na woje niedorzeczne komentarze