Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dlaczego allegro nie zatwierdza zakupów z LetyShop ? Od grudnia moje zwroty czekają na akceptację. I do dnia dzisiejszego nic rozumiem że jest tak określony czas ale 4 miesiące nie robić z tym nic ? Tak polecacie współpracę poprzez te 2 platformy bo się opłaca a tu nic zero zainteresowania z waszej strony
@arekflorczak4 Podaj mi proszę numery zamówień, których te zwroty mają dotyczyć.
Witam , mam pytanie czy także moje numery mogłaby Pani sprawdzić? Bo już nie chciałem nowego tematu zaczynać.
Pozdrawiam serdecznie
7d61c530-39d9-11ee-942c-455c881b10a2
1b22a460-3c41-11ee-abc8-7daed5ebf5dd
db520371-3c41-11ee-b61c-3b9f9c8f1e56
db520370-3c41-11ee-b61c-3b9f9c8f1e56
431f5130-4019-11ee-9423-21f4e3b8c0e0
67788e10-4268-11ee-b1e5-37666f62d432
db5d6a20-467e-11ee-9863-b5ffb5a03756
0fd4bb40-4711-11ee-81fb-e1d709350edf
823b6760-47e8-11ee-abad-8d464aa2c811
d7387500-4b12-11ee-abda-b50a1529ed92
01c68390-4fc6-11ee-9400-3324d1c6970f
26023fb0-514c-11ee-9400-3324d1c6970f
5353cb90-57e2-11ee-b672-73ad58670202
@Client:41496083 Konsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko się czegoś dowiem. 🙂
Witam , czy coś już wiadomo?
I mam drugie pytanie dlaczego dzisiaj od rana we wszystkich prawie ogłoszeniach kupionych z numerami zamówień które wysłałem jakiś doradca allegro utworzył dyskusje , że nie dostałem pieniędzy za zwrócone produkty ?
Ja nie pytałem o zwrot pieniędzy za zwrócony produkty tylko o zwrot z programu Letyshop
@Client:41496083 Obawiam się, że doszło tutaj do nieporozumienia, za które Cię przepraszam.
Czy w sprawie problemu z cashbackiem kontaktowałeś się z LetyShops? Problemy z tą usługą powinny być wyjaśniane bezpośrednio z firmą, która ją udostępnia.
Witam kiedy allegro potwierdza zakupy przez Letyshop ?
Czyli ktoś może pomóc w tym temacie ?
Pisałem w innym temacie i odpowiedziało jakichś dwóch doradców którzy nie rozumieli o co chodzi.
Jeden założył do wszystkich moich zakupów dyskusje że nie mam środków za zwrócone zakupy - a ja żadnych zakupów nie zwracałem.
A drugi napisał żebym problem rozwiązywał z tą firmą z którą występuje.
A mi nie chodzi o żaden zwrot za zakupy TYLKO O BRAK AKCEPTACJI CASBACKU PRZEZ ALLEGRO
Czy może mi pomóc jakiś doradca który zna się na tym temacie ?
@Client:41496083 Warunki otrzymania cashbacku powinieneś uzyskać od LetyShops. Tak jak pisałam wcześniej, skontaktuj się z tym usługodawcą. Jest to firma, z którą współpracujejmy - jak inne serwisy/sklepy - ale wszelkie problemy powinny być wyjaśniane najpierw tam. Usługa cashbacku nie jest świadczona przez nas. Możliwe, że nie został on naliczony, bo nie spełniłeś regulaminowych warunków. Wszystkiego powinieneś się dowiedzieć w LetyShops.
Casback został poprawnie naliczony przez Letyshop i wszystko jest.
Chodzi mi o to że allegro nie potwierdziło tego casbacku jak mam pisać o tym z letyshop jak to allegro nie potwierdziło tego ?
@Client:41496083 Skontaktuj się w tej sprawie z LetyShops. Jeśli nie uzyskasz pomocy, daj nam znać ponownie.
Czy jest możliwość byście pisali sobie po własnymi postami ? Dostaje ciągle powiadomienia mailowe co nie ukrywam denerwuje jeżeli coś nie dotyczy mnie. Było sporo zapytań o tą sprawę ale nie fajnie jest wcinać się komuś do postu. A zrobienie własnego nie boli. Pozdrawiam
@arekflorczak4 W społeczności Wasze zgłoszenia nie są autonomiczne. Tworzą się wątki, w których każdy może się wypowiedzieć. Nie ma konieczności rozpoczynania osobnych wątków, jeśli dotyczą takich samych lub podobnych problemów.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać powiadomień, zachęcam do zmiany ustawień tutaj.