anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Letyshop - brak cashbacku

allegrafa
#7 Wielbiciel

Witam
Chciałabym się dowiedzieć dlaczego nie naliczono cashbacku za zakup. Przestrzegałam wszystkich reguł. Od Letyshop otrzymałam odpowiedź "Niestety, partnerzy Allegro PL  nie przekazują nam  przyczyny nienaliczenia cashbacku i nie przyjmują wnioski o zgubiony cashback, dlatego nie możemy zwrócić się do nich w tej sprawie".  Zwracam się zatem bezpośrednio do Allegro z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Jeżeli coś zrobiłam źle, proszę o konkretną informację co.
Numery zamówienia

481721a1-88e1-11f0-b59f-75bf8aef5f34
481721a0-88e1-11f0-b59f-75bf8aef5f34
 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@allegrafa Konsultuję Twoje zgłoszenie. Wkrótce wrócę z informacją. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

allegrafa
#7 Wielbiciel

Czy już coś wiadomo?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@allegrafa wracam do Ciebie z informacją. 
Aby otrzymać cashback, każdy zakup musi być poprawnie przekierowany i zarejestrowany w systemie. W tym przypadku transakcja nie została przypisana do linku afiliacyjnego, co najprawdopodobniej jest wynikiem jednej z następujących przyczyn:

  • zakup został zrobiony bez użycia linku afiliacyjnego
  • blokada reklam (adblock) uniemożliwiła poprawne śledzenie transakcji,
  • nie wszystkie pliki cookies zostały zaakceptowane na stronie Allegro, co mogło zakłócić proces.
   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

allegrafa
#7 Wielbiciel

"transakcja nie została przypisana do linku afiliacyjnego / zakup został zrobiony bez użycia linku afiliacyjnego"

Proszę o wyjaśnienie tych sformułowań. Co one dokładnie oznaczają?
Zakupu dokonałam w przeglądarce przechodząc do sklepu Allegro ze strony Letyshops, klikając w przycisk "Przejdź do sklepu". Przejście zostało zarejestrowane.


"blokada reklam (adblock) uniemożliwiła poprawne śledzenie transakcji"
Nie mam zainstalowanego Adblocka. Nie mam zainstalowanych żadnych wtyczek poza Letyshops.

"nie wszystkie pliki cookies zostały zaakceptowane na stronie Allegro, co mogło zakłócić proces"
Czy pliki cookies są akceptowane na stronie Allegro wybiórczo? Z jakiego klucza? Proszę o odpowiedź. Od prawie roku nie miałam problemu z cashbackiem z Allegro, co wcześniej się zdarzało. To oczywiste, że wyeliminowałam wcześniejsze błędy i robię wszystko jak należy. Problem pojawił się, gdy zrobiłam zakupy w czasie promocji i za bardzo dużą kwotę - nieoczekiwanie cashback nie został naliczony.
Z całym szacunkiem do Waszej pracy, która na pewno nie jest łatwa ani przyjemna (choć co kto lubi), ale nie akceptuję wcześniejszej odpowiedzi. Nie dostałam jednoznacznej informacji co zrobiłam źle. Jak można odmówić cashbacku używając argumentu, że "najprawdopodobniej" "jedna z przyczyn" jest powodem?  
Będę wdzięczna za odpowiedzi i ponowną próbę wyjaśnienia sytuacji.

 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@allegrafa skonsultowałam ponownie Twoją sprawę i otrzymałam potwierdzenie, że system wskazuje, iż zakup został wykonany bez linku afiliacyjnego.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

allegrafa
#7 Wielbiciel

Dziękuję za odpowiedź i próbę wyjaśnienia co się właściwie stało. Nie rozumiem dlaczego we wcześniejszej odpowiedzi nie padła przyczyna nienaliczenia cashbacku, a jedynie hipotetyczne rozważania co mogło się stać. Czy nie widzieliście w systemie wcześniej, że  "zakup został zrobiony bez użycia linku afiliacyjnego"?  Swoją drogą jest to nieprawdą. Jeżeli sformułowanie "użycie linku afiliacyjnego" jest równoznaczne z "

  • dokonaniem zakupu po przejściu na stronę Allego przez odpowiedni link na stronie Letyshops
  • lub poprzez aktywowanie cashbacku za pośrednictwem wtyczki Letyshops do przeglądarki Chrome

to zakup został dokonany z użyciem linku afiliacyjnego. Odnoszę wrażenie, że chcecie mnie Państwo po prostu zbyć i nie naliczyć należnego mi cashbacku.

"zakup został wykonany linku afiliacyjnego" - tu chyba jest błąd. Rozumiem, że miało być "bez linku". Niestety, nie otrzymałam odpowiedzi co to znaczy "bez linku". Proszę mi to wyjaśnić, bo może coś źle rozumiem, chcę w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji.

Załączam screen, na którym widać moje przejście dokonane przed zakupem. I tak, produkty wrzucałam do koszyka dopiero po przejściu z Letyshops, koszyk był pusty, produktów nie wrzucałam z "ulubionych".
 Clipboard01.jpg

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@allegrafa reklamację na brak zwrotu możesz zgłosić w Letyshops.
Przypominam, że zgodnie z warunkami przyznawania cashbacku oraz tymi dedykowanymi zakupom na Allegro, najczęstsze przyczyny braku cashbacku to (na 24h godziny przed zakupem):

  • google – kliknięcie w reklamę zakupionego produktu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii, wskutek czego następuje przekierowanie do serwisu Allegro i rozpoznanie użytkownika. Przekierowanie z reklamy do serwisu Allegro zostało dokonane na koncie przed dokonaniem zakupu i poprzedzało przekierowanie do Allegro z cashbacku;
  • notification – kliknięcie w powiadomienie dotyczące przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii w aplikacji mobilnej Allegro lub na stronie Allegro.pl;
  • direct – przeglądanie strony przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z cashbacku;
  • facebook lub inne social media – kliknięcie w link do zakupionego przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii w serwisach społecznościowych lub w komunikatorach internetowych przed przekierowaniem z serwisu cashback celem dokonania jego zakupu;
  • porównywanie cen – kliknięcie w link do zakupionego przedmiotu lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii w serwisach typu porównywarki cenowe przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu cashback;
  • aplikacja – przeglądanie przedmiotu w aplikacji Allegro lub podobnego przedmiotu umieszczonego w tej samej kategorii przed jego zakupem i przed przekierowaniem do serwisu Allegro z serwisu cashback.
 

Nasz sytem wskazał jako Twój ostani klik wejście bezpośrednie - bez linku afiliacyjnego.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

allegrafa
#7 Wielbiciel

Dziękuję za dodatkowe informacje o możliwych przyczynach braku cashbacku. Ta wiedza się przyda. Żadna z tych sytuacji nie miała miejsca. 

Nie dostałam odpowiedzi na podstawowe pytanie: czym jest afiliacyjny. Prosiłam o wyjaśnienie, bo dopuszczam myśl, że mogę czegoś nie wiedzieć, coś robić źle i chciałabym tego w przyszłości uniknąć. Proszę o odpowiedź.

Reklamację w Letyshops zgłosiłam. Otrzymałam rady jak prawidłowo dokonywać  zakupów, by uniknąć nienaliczania cashbacku (zapewniam, że się do nich od dłuższego czasu stosuję, a jak łatwo zgadnąć szczególnie przy zakupach za kilka tysięcy), a także następujące informacje:

  • "W tych zamówieniach najpewniej doszło do innego naruszenia warunków sklepu — niezwiązanego z kategorią produktów. Niestety, partnerzy Allegro PL nie przekazują nam  przyczyny nienaliczenia cashbacku i nie przyjmują wnioski o zgubiony cashback, dlatego nie możemy zwrócić się do nich w tej sprawie.  "
  • "Partnerzy sklepu Allegro nie przyjmują zgłoszeń dotyczących nienaliczonych cashbacków i nie przekazują nam informacji o przyczynach takiej sytuacji. Oznacza to, że w przypadku Allegro raczej nie otrzymamy odpowiedzi, jakie dokładnie naruszenie mogło wystąpić."

I dlatego próbuję uzyskać odpowiedzi tu.

 

oznacz moderatorów