Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:97788707 Cześć. Skontaktuj się ze sprzedającym i poproś o wysyłkę na inny adres 🙂 Możesz skorzystać z Centrum Wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message
Szkopuł w tym, że kupująca wypełniła formularz dostawy na przesyłkę "Allegro miniKurier24 InPost" z błędnym adresem i dokonała zapłaty.
Więc jak nie anulujesz zakupu to zapłać sprzedającemu za przesyłkę i niech wyśle na dobry adres.
To jest "Allegro miniKurier24" więc przesyłka jest już opłacona.
Tak opłacona na zły adres, kupujący nie chce anulować zakupu więc niech dopłaci do nowej na dobry adres i będzie wszystko załatwione, czyż nie?😁
To oczywiste, że zawsze każdy można zapłacić za "zwykłego" kuriera InPost. W tej sytuacji Kupujący nie ma prawa do darmowego zwrotu w przypadku odstąpienia.
Nie ma ale nie chce anulować, tak napisał.😁
Musisz anulować zakup i dokonać go ponownie.
Nie wiesz tego, ale sprzedawcy w przypadku przesyłek typu Allegro często nie mają możliwości zmiany adresu wysyłki (są one automatycznie adresowane przez system). Oczywiście mogą zaadresować przesyłkę "ręcznie", na standardowy koszt przesyłki, który w 100% poniosą i będzie on wyższy. Nikt nie chce ponosić dodatkowych kosztów z tego powodu, sprzedawcy i tak dokładają do kosztów przesyłek typu Allegro.